Daar maak ik sate of vis voor dat vind ze veel lekkerderDan is rib vingers een lekkere vervanging
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar maak ik sate of vis voor dat vind ze veel lekkerderDan is rib vingers een lekkere vervanging
Helemaal waar! haha Maar daar gaan we gauw verandering in brengen.Edit: @mamajolijn : snap nou de dwarse houding wel staat er eindelijk een fatsoenlijke BBQ en dan nóg geen spareribs!
Houtskool is brandstof, meer niet! Houtskool behoort geen smaak af te geven aan je gerecht, slechts hitte.
Dit is niet een mening/benadering van mij maar van velen. zelfs professionele BBQ-ers en BBQ Restaurants.Ik vind dat niet veel meer dan een mening / benadering.
Zelf vind ik het juist leuk dat je daarmee kunt spelen.
Als je super neutraal wilt is gas misschien de betere keuze?
Verder ontopic: mijn kinderen willen eigenlijk helemaal niks van de bbq.
Ik heb me er maar bij neergelegd.
Dit is niet een mening/benadering van mij maar van velen. zelfs professionele BBQ-ers en BBQ Restaurants.
Ik heb niet eens moeite hoeven doen om een bevestiging te vinden dat het niet mijn mening is, maar algemeen feit.
Ik snap zelf alleen nog niet waarom je, als je zo veel mogelijk neutraal wilt zijn, je met houtskool zou willen werken en niet bijvoorbeeld met gas.
Tja over smaak valt wel te twisten. Want wat is smaak? Denk dat iedereen het wel met elkaar eens is hier, maar semantisch iets anders bedoelt met smaak.Lees Quote 4 en 5 nog eens.
Ik heb geen idee of ze dat lekker vind, we hebben het nog nooit gegeten.Wat vindt ze van Char Siu of Fo Lam (aka babi spek, krokant buikspek) van de Chinees / Wok?
Ik maak beide af en toe op de offset, is echt wel een favoriet hier, maar gewoon gegrild van de bbq is ook heerlijk.
't Is heel wat anders dan traditioneel bereid/gekruid vlees, misschien vind ze dat lekker