Toen ik hoorde dat het thema van de fotowedstrijd asperges was geworden werd ik meteen blij. Heeeeeerlijk asperges 
Na honderden recepten te hebben gezien, heb ik eindelijk gekozen.
Salade van gegrilde watermeloen en asperges met mozzarella.
Om te beginnen heb ik alle ingrediënten verzameld.
Het snijden kon beginnen.
Ondertussen de bbq aangemaakt op 200 graden en half indirect ingedeeld met een gietijzeren rooster.
Om te voorkomen dat de asperges en watermeloen aanbranden een olie gemaakt van olijfolie, citroensap en wat peper. Om ze mee in te smeren.
Toen begonnen met het grillen van de asperges eerst direct op het gietijzeren rooster en daarna verder laten garen indirect.
Nadat deze klaar waren konden de ingevette watermeloenen op het rooster.
Ondertussen nog een heerlijke dressing gemaakt voor over de salade. Met olijfolie, honing ,balsamico azijn en de fijngehakte rozemarijn.
Nu kon het bordje opgemaakt worden met dit als eindresultaat.
Het was heerlijk!!!!!!

Na honderden recepten te hebben gezien, heb ik eindelijk gekozen.
Salade van gegrilde watermeloen en asperges met mozzarella.
Om te beginnen heb ik alle ingrediënten verzameld.
Het snijden kon beginnen.
Ondertussen de bbq aangemaakt op 200 graden en half indirect ingedeeld met een gietijzeren rooster.
Om te voorkomen dat de asperges en watermeloen aanbranden een olie gemaakt van olijfolie, citroensap en wat peper. Om ze mee in te smeren.
Toen begonnen met het grillen van de asperges eerst direct op het gietijzeren rooster en daarna verder laten garen indirect.
Nadat deze klaar waren konden de ingevette watermeloenen op het rooster.
Ondertussen nog een heerlijke dressing gemaakt voor over de salade. Met olijfolie, honing ,balsamico azijn en de fijngehakte rozemarijn.
Nu kon het bordje opgemaakt worden met dit als eindresultaat.
Het was heerlijk!!!!!!