BasBQ
Beef en Steak

Heatmeters de 4e ronde !?

Jeetje wat professioneel zeg met besteld formulier en al!! Heb het meteen ingevuld! Ga toch voor de transparant blauwe :)
 
Vraagje, dekt die auber fan alle gaten af van een wsm of moet je de overige 2 nog afplakken?
 
Reboot zei:
Vraagje, dekt die auber fan alle gaten af van een wsm of moet je de overige 2 nog afplakken?

Je moet de andere twee gaten afplakken met hitte bestendige tape, maar sommige mensen drukken er gewoon twee kurken of propjes aluminiumfolie in. ;)

De tape is te krijgen bij de autohandel voor reparatie aan uitlaten, of bij de kachelhandel.
 
Ik heb iedereen die zich via het inschrijfformulier aangemeld heeft een PB gestuurd over de betaling. Lees het bericht AUB even goed door of het allemaal klopt en laat het mij ook even weten als je het geld hebt overgemaakt (ik weet het, ik ben een controlfreak! :blush:).
 
Nosmo, heb je PB ontvangen. Dacht eerst dat ik in het ootje werd genomen, vrijwillig geld overmaken naar de Fiscus, denk het niet! Maar toen zag ik dat ik het niet goed had gelezen ;)

Trouwens niet mis met een (pid)controlfreak hoor!!
 
Geld is overgemaakt. Ben al druk bezig om me in het heatermetergebeuren in te lezen
 
@reboot:
zoek op ebay op:
"Set of Four 3/4" Metal Hole Plugs- Nickel Plated"
past perfect op de WSM...

 
Teaser ;)

f482002e-fa21-4f02-8379-23ff6b25c5eb.jpg


De printjes zijn vandaag binnen gekomen.
 
Goed begin!
 
Er zijn al meer dingen binnen hoor! Tot dusver de RPI's, de SD kaarten, de Mouser- en de Digikey only onderdelen.
De Blowers en adapters zijn vandaag verstuurd, een hele vracht aan ebay onderdelen zijn ook onderweg en de kastjes zouden deze week ook verzonden moeten worden.

Het gaat de goede kant op. ;)
 
Jorte zei:
*lol*...er staat zelfs een bbq op de printjes :)

Dat is de bbq van "Boxy the Heatermeter Robot";

boxy.jpg
 
Nosmo zei:
Jorte zei:
*lol*...er staat zelfs een bbq op de printjes :)

Dat is de bbq van "Boxy the Heatermeter Robot";

boxy.jpg

En jij vraagt je af wat je dit weekend moet doen  :D
Ik heb wel een suggestie voor je ;)
 
Hallo mensen, ik heb een aantal dopjes (zoals Wimpie007) gekocht in de USA zodat je niet met tape hoeft te werken als onze HM af is.
b91493aabc5140b47a465ed504508797.jpg
e6c9f9485b24ce7720b0b36d868a78e3.jpg

Ik heb 5 extra setjes dus als je interesse hebt kun je ze overnemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan