TuDo zei:Kon ik nog meedoen voor deze ronde nosmo? Lijkt me top een met de HM aan de slag te gaan
Je staat al op de lijst zie de startpost!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TuDo zei:Kon ik nog meedoen voor deze ronde nosmo? Lijkt me top een met de HM aan de slag te gaan
Riestad zei:Indien er nog 2 anderen interesse hebben in een kant en klare heatmeter zal de fantastische vierde ronde gaan plaatsvinden.
De vorige ronde is hier te vinden.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/kant-en-klare-heatermeters-de-derde-ronde!/
Voor de mensen die ook van het gemak van een kant en klare diy ( do it not yourself ) heatmeter gebruik willen graag je reactie in dit draadje!
Laten we tot de 10 komen! ( nog 2 te gaan )
1 x Balibiker
2 x Mosseltje
1 x Riestad (1 blower en aansluiting voor Primo Xl en extra probe )
1 x TuDo
1 x Reboot
1 x easy72
1 x Jorte ( 1 blower en aansluiting op medium Ei)
Nosmo zei:Het was bij de eerste serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen.
Om dit te voorkomen wil ik het volgende gaan aanbieden;
- Optie 1: Standaard pre-build HM's als complete set met als opties de blower en een extra set probes net zoals bij de vorige serie.
- Optie 2: Voor de zelfbouwers, een bouwpakket met alle losse onderdelen die je nodig hebt om een HM4.2 printje te bouwen en een kastje. Deze printjes ga ik niet assembleren! Alle andere onderdelen zoals een RPI zul je dan zelf moeten regelen. Optioneel zijn hier ook probes en een blower bij te bestellen.
Jorte zei:Ik wil ook graag de extra set probes....op een of andere manier raak ik weleens wat kwijt :blush:
SpiKeY zei:Yep , ik wacht nog op wat feedback.
Leuk hoor! Heel gaaf dat je dit doet!!!Nosmo zei:Je hoeft nog helemaal niets definitief op te geven, pas als er voldoende liefhebbers zijn open ik zelf een bestel draadje met nieuwe prijzen, opties , kleuren ed. Al ga ik er niet vanuit dat er heel veel veranderd tov de vorige ronde.
Reboot zei:Jorte +1
Toen ik na de zomervakantie zag dat ik de 3e ronde had gemist baalde ik echt maar nu happy happy!!
Gammetje zei:Gelukkig een vierde ronde. Had de vorige gemist...
Ik doe graag mee met optie 1 met blower voor BGE large en extra setje probes.