BasBQ
Beef en Steak

Heatmeters de 4e ronde !?

TuDo zei:
Kon ik nog meedoen voor deze ronde nosmo? Lijkt me top een met de HM aan de slag te gaan

Je staat al op de lijst zie de startpost!


 
Riestad zei:
Indien er nog 2 anderen interesse hebben in een kant en klare heatmeter zal de fantastische vierde ronde gaan plaatsvinden.

De vorige ronde is hier te vinden.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/controllers/kant-en-klare-heatermeters-de-derde-ronde!/

Voor de mensen die ook van het gemak van een kant en klare di(n)y ( do it not yourself ) heatmeter gebruik willen graag je reactie in dit draadje!

Laten we tot de 10 komen! ( nog 2 te gaan )

1 x Balibiker
2 x Mosseltje
1 x Riestad (1 blower en aansluiting voor Primo Xl en extra probe )
1 x TuDo
1 x Reboot
1 x easy72
1 x Jorte ( 1 blower en aansluiting op medium Ei)

Er moeten er nog minimaal twee verkocht worden ( mogen er ook meer zijn natuurlijk ) dan kunnen we starten.
 
Nosmo zei:
Het was bij de eerste serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen.

Om dit  te voorkomen wil ik het volgende gaan aanbieden;

- Optie 1: Standaard pre-build HM's als complete set met als opties de blower en een extra set probes net zoals bij de vorige serie.

- Optie 2: Voor de zelfbouwers, een bouwpakket met alle losse onderdelen die je nodig hebt om een HM4.2 printje te bouwen en een kastje. Deze printjes ga ik niet assembleren! Alle andere onderdelen zoals een RPI zul je dan zelf moeten regelen. Optioneel zijn hier ook probes en een blower bij te bestellen.

"Speciaaltjes" zijn erg lastig te managen, het kost me veel extra tijd en de kans op fouten neemt erg toe. Dus om wildgroei te voorkomen is er de DIY optie voor de mensen die al diverse dingen in huis hebben.
 
Ik wil ook graag de extra set probes....op een of andere manier raak ik weleens wat kwijt  :blush:
 
Jorte zei:
Ik wil ook graag de extra set probes....op een of andere manier raak ik weleens wat kwijt  :blush:

Aangepast!
 
SpiKeY zei:
Yep , ik wacht nog op wat feedback. :(

Helaas Spikey,

Ik snap de motivering van Nosmo wel, ik zit zelf in de IT en als het even tegenvalt ben je zo 2 uur verder....

Ik zou zeggen bied de oude aan op marktplaats en koop een complete set :D
 
Even een vraagje, ik zelf vond de transparante oranje kastjes erg mooi, nu is en een kans dat T.Kole ook transparante blauwe kastjes kan printen. Zou hier animo voor zijn of hebben jullie liever gewoon ondoorzichtige kastjes?

Voorbeeldje van de kleur;
Translucent-Blue-.jpg
 
In principe is er voor mij maar een kleur en dat is zwart. Maar heb even de foto's vd 3e ronde bekeken en doorzichtig is ook wel erg gaaf! Wanneer moet je het weten?

Ik had trouwens nog niet aangegeven wat ik wil hebben. Ik wil graag optie 1 incl fan. (Is een extra set probes een must, of kan ik hier even mee vooruit?)
 
Je hoeft nog helemaal niets definitief op te geven, pas als er voldoende liefhebbers zijn open ik zelf een bestel draadje met nieuwe prijzen, opties , kleuren ed. Al ga ik er niet vanuit dat er heel veel veranderd tov de vorige ronde.

 
Nosmo zei:
Je hoeft nog helemaal niets definitief op te geven, pas als er voldoende liefhebbers zijn open ik zelf een bestel draadje met nieuwe prijzen, opties , kleuren ed. Al ga ik er niet vanuit dat er heel veel veranderd tov de vorige ronde.
Leuk hoor! Heel gaaf dat je dit doet!!!
 
Ja echt heel fijn dat je dit wil doen.  Zelf in elkaar zetten gaat mij nooit lukken :) ps:
Had het nog niet aangegeven, maar zou graag een blower met een aansluiting voor kamado 18inc van Beef en Steak en een setje extra probes willen als dat kan.
 
Jorte +1
Toen ik na de zomervakantie zag dat ik de 3e ronde had gemist baalde ik echt maar nu happy happy!!
 
Reboot zei:
Jorte +1
Toen ik na de zomervakantie zag dat ik de 3e ronde had gemist baalde ik echt maar nu happy happy!!

Ik had hetzelfde probleem, net te laat gezien.
We moeten er nog 2 vinden die mee willen, wie maakt ons los !  B-)

 
Gelukkig een vierde ronde. Had de vorige gemist...
Ik doe graag mee met optie 1 met blower voor BGE large en extra setje probes.
 
Gammetje zei:
Gelukkig een vierde ronde. Had de vorige gemist...
Ik doe graag mee met optie 1 met blower voor BGE large en extra setje probes.

Gammetje je staat op de lijst we zoeken nog minimaal een kandidaat!!!

Maak ons blij en jezelf
 
Er zijn nu 9 aanmeldingen en ik vermoed dat de tiende niet te lang op zich laat wachten dus;

It giet oan, er komt een vierde ronde heatermeters voor genootschapsleden die minder handig met de soldeerbout zijn.!

Bestellen kan hier.

Ik heb het verzoek aan iedereen die zich in dit draadje gemeld heeft om even het bestel formulier in te vullen, zo krijg ik direct een volledig overzicht van wat er besteld moet worden, dat scheelt weer een hoop heen en weer ge-email om het plaatje compleet te krijgen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan