BasBQ
Beef en Steak

Heatermeter software V13

Wellicht van de ene pc naar de andere ge-ftp-d?? Dit geeft in ascii mode ook een ander formaat. Voor een *.img kies binairy.
 
Hoe zie je eigenlijk dat het is gelukt?
Ik zie eigenlijk geen verschil en bovenaan de pagina zie ik nog steeds iets van 12 staan waar ik nu eigenlijk 13 verwacht
 
Kun je de software ook gebruiken op een 4.2 versie?
 
Ren? zei:
Hoe zie je eigenlijk dat het is gelukt?
Ik zie eigenlijk geen verschil en bovenaan de pagina zie ik nog steeds iets van 12 staan waar ik nu eigenlijk 13 verwacht

Volgens mij is de layout ook heel iets veranderd en je Bias is er niet meer.
 
wie kan mij uitleggen hoe je de heatermeter vanuit de webgui zou moeten upgraden?
ik heb nu de heatermeter geupgrade door de sd kaart te flashen.

ik heb geprobeerd het bbq genootschap v13 te upgraden
en daarna ook een upgrade van zoals beschreven in de topic van
http://tvwbb.com/showthread.php?64130-Latest-Software-LinkMeter-v13-and-firmware
To upgrade from a HeaterMeter with internet access, just go to System -> Backup/Flash Firmware and paste the link to the v13 .gz release into the "Image URL" box. The AVR firmware should update automatically to 20160203B.

maar de push config opties kreeg ik nooit te zien.

na een upgrade door de sd kaart te flashen wel.



 
ik ben altijd gek op nieuwe updates.
en zeker net voor een belangrijke Q sessie zoals de verjaardag van mijn zoon een een sessie met 2x pulled pork :)
Natuurlijk ging het helemaal mis kreeg wel de nieuwe update geplaats maar kwam met geen mogelijkheid meer op het netwerk de heatermeter gaf een ander adres aan dan die ik uit eindelijk nodig had.
2 dagen verder toch gelukt nu alleen nog een port forwarding op een ziggo udee modem. gaat niet lukken kwam ik na een dag achter.
ok dan maar weer verder met push berichten altijd handig als ik lig te slapen.
heb me geregistreerd bij pushover alle keys ingevuld maar krijg het toch niet werkend.

Iemand een idee
 
Waar kan/mag ik bugs melden voor de HeaterMeter software.
Ik heb namelijk ontdekt dat wanneer je in de interface scant voor draadloze netwerken, de netwerken met een spatie erin niet worden weergegeven.
 
ScapS zei:
Waar kan/mag ik bugs melden voor de HeaterMeter software.
Ik heb namelijk ontdekt dat wanneer je in de interface scant voor draadloze netwerken, de netwerken met een spatie erin niet worden weergegeven.

Dit ligt waarschijnlijk niet aan de HM software maar aan het operating system van de HM (OpenWRT). Versie 13 maakt gebruik van een hele oude versie van OpenWRT en die wordt niet meer onderhouden.

De volgende versie van de HM software (V14) zal op de allernieuwste versie van OpenWRT draaien dus hopelijk is deze bug dan dus verholpen. Er is nog geen release datum van V14 en de beta versie draait voorlopig alleen nog op de RPI3.
 
Ik zat ik ronde 5 piet, de eerste V5.0 versie print dacht ik, is deze HM print ook te combineren met de RPI3.
Of is de Print die je maakt inmiddels anders ??
 
Een RPI3 heeft dezelfde form factor als een RPIB+,  dus het zou zonder problemen moeten passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan