Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nosmo zei:Hoe is de bediening van een Heatermeter via de web interface? Is dat goed genoeg om als enige manier van bedienen te gebruiken? Ik wil eigenlijk een zo schoon mogelijke behuizing zonder knoppen of display.
noskos zei:Het schuifje is wel handig omdat je daar de natuurlijke trek mee kunt knijpen. En je kunt alles dichtzetten om je deksel open te doen zonder dat je meteen heel veel lucht mee naar binnen zuigt.
Dat is precies de reden van het ontstaan van mijn controller. Voor de goede orde, mijn controller is een heatermeter (ik draai ook de heatermeter code base op de arduino met een paar veranderingen). Het enige wat ik gesplitst heb is dat ik een tweede entiteit heb in de meterkast om de gegevens via een server door te geven. Bij de heatermeter zijn deze twee entiteiten er ook de heatermeter en de rasp-pi alleen zitten ze in het zelfde doosje, ik heb ze in 2 doosjes verbonden via een draadloos protocol.Nosmo zei:Hoe is de bediening van een Heatermeter via de web interface? Is dat goed genoeg om als enige manier van bedienen te gebruiken? Ik wil eigenlijk een zo schoon mogelijke behuizing zonder knoppen of display.
Jappert zei:Qua behuizing vond ik de variant die Uipko gemaakt heeft zeer ok. Hij heeft 1mm rvs met het handje gebogen en gezaagd, ik