Ik ben Gerlinde, wil graag een kamado kopen vanwege de enorme mogelijkheden, maar moet eerst nog andere thuis zien te overtuigen .
.
Ik twijfel nog tussen merken en maat, ben lekker aan het inlezen. Ik zie verschillende berichten over het 'juist wel' of 'helemaal niet nodig' van aanschaf van een van de grote (en duurdere) marktleiders.
Ben altijd voorstander van goede alternatieven, maar wil natuurlijk niet achteraf denken, had ik maar........
Alle tips welkom

.
.Ik twijfel nog tussen merken en maat, ben lekker aan het inlezen. Ik zie verschillende berichten over het 'juist wel' of 'helemaal niet nodig' van aanschaf van een van de grote (en duurdere) marktleiders.
Ben altijd voorstander van goede alternatieven, maar wil natuurlijk niet achteraf denken, had ik maar........
Alle tips welkom

.
. . Had een 9 liter dutch oven op de kamado terwijl ik daarnaast nog vlees aan het grillen was op een gietijzeren rooster. Pastte zonder problemen. Nu had ik ook gewoon een 2 liter DO kunnen gebruiken
. Had een 9 liter dutch oven op de kamado terwijl ik daarnaast nog vlees aan het grillen was op een gietijzeren rooster. Pastte zonder problemen. Nu had ik ook gewoon een 2 liter DO kunnen gebruiken  . Merk dat ik nu ook meer zin heb om culinair te doen op de kamado terwijl ik op de weber wat simpelere dingen klaarmaakte. Of het nou komt door de investeringin de kamado of het feit dat ik ook rond dezelfde tijd lid ben geworden laat ik even in het midden.
. Merk dat ik nu ook meer zin heb om culinair te doen op de kamado terwijl ik op de weber wat simpelere dingen klaarmaakte. Of het nou komt door de investeringin de kamado of het feit dat ik ook rond dezelfde tijd lid ben geworden laat ik even in het midden. 

.
.