Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geweldig ! staat inderdaad wel netjes dan !Lekker hoor! Vitamines zijn ook nodig in t leven
ps.) doe de OCD-medemens heeft een plezier en draai die topvent dop een beetje dat het logo mooi recht uitlijnt met de voorkant/thermometer![]()
Hahaha ja had de topvent wat gedraaid, dan klapt het niet open als ik de deksel open slingerLekker hoor! Vitamines zijn ook nodig in t leven
ps.) doe de OCD-medemens heeft een plezier en draai die topvent dop een beetje dat het logo mooi recht uitlijnt met de voorkant/thermometer![]()
Dit keer enkel wat aardappelkroketten erbij, ter compensatie van gisteren toen had ik namelijk ribs en broodje Hamburgermooi maaltje zo ! had je er nog iets anders bij gemaakt ?
hahaha...dat doe je goed ! en morgen weer compenseren wat je vandaag hebt gemist ! maandag balans-dagDit keer enkel wat aardappelkroketten erbij, ter compensatie van gisteren toen had ik namelijk ribs en broodje Hamburger![]()
Twee stuks groente en twee stuks vleesmaandag balans-dag
Ook lekker!
Ik heb net mooie platte metalen spiezen bij de Hanos meegenomen. Vanwege koolhydraat beperkt dieet lijkt me dit een goede tip om eens over te nemen. Lekker naast wat kipdij spiezen.
Groeten van Robert
Koolhydraat-BEPERKT, niet helemáál zonder koolhydratenAls het koolhydraatarm moet zijn, laat dan wel de tomaatjes en de rode paprika's weg hé![]()
Zonder zal moeilijk gaan, want zit nagenoeg wel overal in, maar er is wel verschil in soorten koolhydraten. Maar was maar wat aan het jollen. In het algemeen zitten er wel meer koolhydraten in rode groenten, dan in groene groenten.Koolhydraat-BEPERKT, niet helemáál zonder koolhydraten![]()