@RoelRos, dat is mooi klote... Geen idee hoe jij verder het inbranden doet, ik heb er zelf met mijn eerste exemplaar geen enkel probleem mee gehad, en die heb ik toch zeker wel 3 keer vol open gehad (350/400 graden zeker wel voor minimaal 30-60 minuten). Ik zelf ben echter de eerste 5/6 keer ook niet eens boven de 220 uit geweest, en zeker de eerste 2 keer eerst 3 uur bij start op 100-120 graden gehangen. Had het toch niet direct nodig voor de gerechtjes die ik probeerde, en dacht iets langer de tijd geven met inbranden kan vast geen kwaad. Dit op een Large. Vriend van me heeft nu zijn 2de medium, maar beide ook niet geknapt. Geen idee hoe hij het inbranden precies heeft gedaan, ik was in ieder geval veelste voorzichtig, elke handleiding die ik tegenkom gooit er sneller de fik in
Weet niet of dit een kwestie is van stom geluk aan onze kant, ontzettende pech aan de jouwne. Hoe dan ook zou ik er dan wel klaar mee zijn en mijn geld terug eisen. Hou je ons op de hoogte van wat 200Fahrenheit nu doet met jouwn klacht, en waar je eventueel naar toe switched?
Ik ben nog niet zo ver maar toch maalt in het achterhoofd al wel, stel wat als de volgende ook niet goed is/knapt of wat dan ook... Vindt de Bastard een mooie kamado, maar ik zou de chipfeeder wel missen, en wil ik weer aan 200 Fahrenheit hangen? Dan zou Grill Guru wellicht ook al afvallen. Kamado Joe vindt ik de Classic II absoluut niet mooi, de Classic 3 is niet te betalen (ook geen chipfeeder). Zou dan een "leuke" zoektocht worden