Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn dat de hoogte instelbaar is, alleen zo te zien krijg je hem niet lager. Dan zou je de verticale sluiven verder moeten uitvijlen.Bekijk bijlage 30884
Hiermee kun je de hoogte verstellen zo te zien. Ik heb net rookhout toegevoegd en die van mij lekt niet. Toen hij nog niet aanstond heb ik ook door de chipfeeder gekeken, geen licht te zien.
Netjes in beschermend folie gedaan.Ondertussen bevestiging van tijd van bezorgen binnengekregen van het transportbedrijf, dus ik hoef zelf niet meer te kiezen. Ik hoop dat alles in orde is.
Hebben jullie de huidige BBQ nog speciaal ingepakt voor transport?
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Gewoon een rolletje vershoudfolie gepakt en gebruikt. Hij is toch al kapotHad toevallig nog een flink stuk noppenfolie liggen. Dus hij is netjes ingepakt. Hoop echt dat de nieuwe zonder foutjes is.
Idemben benieuwd of ik nog een antwoord krijg vandaag
Ik gok dat we geen antwoord meer gaan krijgen. Volgens de site zou telefoon nummer tot 17:00 open moeten zijn dus zojuist maar even geprobeerd te bellen, maar die zit al dicht... Wellicht keer fijn vroeg aan de vrijdag middag borrel. Allemaal prima, maar had gehoopt op een reactie deze week zoals ze zelf voorspelde. Ik mail zo wel even zodat ze maandag direct aan het werk kunnen
Lijkt me alleen verstandig als je goede afzuiging hebt of de rooklucht wel lekker vind ruiken in huis.Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om de BBQ op te bouwen. Heb wel even de goodies en boekjes uit de doos gehaald. Aardig dat ze er een boek en woodchips bij doen.
Grappig dat op de woodchips verpakking wordt uitgelegd dat je ze ook kan gebruiken in de oven. Is er iemand van jullie die het aandurft thuis om woodchips binnen te gebruiken?
De handleiding van Grizzly Grills vermeld nog steeds een beperkte garantieperiode van 10 jaar. Dit in tegenstelling wat op de website van verschillende verkooppunten staat vermeld, zoals Welkoop en Barbecue XXL.
Jullie al contact gehad met 200Fahrenheit?
Zojuist maar weer een reminder gestuurd.Jullie al contact gehad met 200Fahrenheit?
Ik heb ondertussen nummer 6 staan. .Ik haal de 10 jaar niet, tot nu toe om de 3 maand een nieuwe haha De nieuwe heb ik 3x ingebrand zoals vermeld staat in het boekje. 250 grade heeft hij tot nu toe overleeft, binnenkort maar pizza maken op 350 graden.