Maar even achteraan gebeld zojuist, dame van de Bastard gaf aan dat ze opzich wel redelijk bijwaren, maar dat "Corrien" hier druk mee bezig was. Logistiek zouden we vast vast lopen, en was redelijk geschuif momenteel met de Grizzly's. Dat snap ik opzich wel, ze moeten er best wat wisselen geloof ik...Zojuist maar weer een reminder gestuurd.
Ondertussen heel benieuwd naar hoe de kamado van @RoelRos het houdt bij hoge temperaturen.
In ieder geval mijn ongenoegen op tafel gegooit, en dat ze zeggen binnen week waarschijnlijk een reactie te geven, maar vervolgens toch stil blijven. Ik heb liever een mailtje met we zijn er mee bezig, maar om .... reden moet je wel even gedult hebben, dan gewoon niks aan antwoord. Dame gaf aan dat ze doorgaans vaker weer bult reacties kregen op een mailtje met heb even gedult, en daar moeilijk in konden afwegen, vermeld dat ik als klant liever duidelijke communicatie heb...
We gaan het zien, "Corrien" heeft in ieder geval weer een reminder van haar collega aan de broek

Update:
Werd al terug gebelt door 200Fahrenheit (maar was in gesprek), en direct een mailtje er achter aan. Ik ben benieuwd! Ben benieuwd hoe dit verder loopt. Maar ze willen mijn exemplaar in ieder geval omruilen, en "Vanaf maandag hopen we je een mail te kunnen sturen waarin we je op de hoogte brengen van de omruil procedure."
We blijven er een beetje goede hoop in houden!
Laatst bewerkt: