BasBQ
Beef en Steak

Gevulde pompoen

Van Lieverlee

Vuurmaker
Berichten
51
Vandaag lekker gevulde flespompoen gemaakt, receptvan BBQ Junkie. Zeer smakelijk, de volgende keer alleen de pompoen toch iets langer er op.

En daarbij ook nog wat krieltjes met rozemarijn en zeezout en hoenderspiezen.

B7006549-982C-49FE-A9B4-2088A04B41E1.jpeg


AD57A95A-5E40-4F2E-880A-22DCDA880C2C.jpeg
 
Ziet er zeker lekker uit. Hoe lang zou je de pompoen de volgende keer doen, en op welke temperatuur?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er wederom toppie uit.
Ga ik ook eens proberen
 
Mooi bordje eten hoor
Lijkt me erg lekker
Gaan we zeker eens maken
Dank
 
Ziet er zeker lekker uit. Hoe lang zou je de pompoen de volgende keer doen, en op welke temperatuur?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De temp lag op ruim 200 graden, dome temp lag op 250 graden en mijn beperkte ervaring zegt dat de temp dan zo’n 210 graden was 😉. De gevulde helft van de pompoen was gaar omdat deze dunner was. Het moet ook niet te zacht worden dus de volgende keer een kwartier langer proberen. Driekwartier zonder vulling garen en dan nog een kwartiertje met vulling. Dus uurtje totaal
 
Dat ziet er goed uit. Pompoen is heerlijk van de BBQ. Komt hier regelmatig op tafel.
Ik vind ze zacht wel lekker. Je zou de fles pompoen iets verder uit kunnen hollen. Zodat de rand overal ongeveer even dik is. En het geen je er uit haalt mengen met je vulling. Zodat er niks verloren gaat. Hier gaat de pompoen meestal z’n uur op de Q. Net als aardappels. Af en toe eens prikken met de Thermapen. Als ie zacht is kan het er af. En smullen maar
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit. Pompoen is heerlijk van de BBQ. Komt hier regelmatig op tafel.
Ik vind ze zacht wel lekker. Je zou de fles pompoen iets verder uit kunnen hollen. Zodat de rand overal ongeveer even dik is. En het geen je er uit haalt mengen met je vulling. Zodat er niks verloren gaat. Hier gaat de pompoen meestal z’n uit op de Q. Net als aardappels. Af en toe eens prikken met de Thermapen. Als ie zacht is kan het er af. En smullen maar
Bedankt, goede tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan