BasBQ
Beef en Steak

Gestoofde runderlapjes met pompoen, dadels en zoete aardappel puree uit de DO.

 
 
 

Ursje

Sprokkelaar
Berichten
41
Hallo vandaag lekker aan het pruttelen geweest met de DO.
Heb eerst de runderlapjes aangebakken in de DO en de sjalotten aangefruit.
Het vlees terug bij de sjalotten, afblussen met balsamico azijn. Bouillon en kasteel bier er bij, laurier tijm en kruidnagel er bij.
Dit lekker twee uur laten sudderen, de laatste 30 minuten de pompoen en dadels er bij.
Verdere toevoegingen die ik er bij gedaan heb buiten het recept om zijn peperkoek.

Voor de zoette aardappelpuree.
Zoette aardappels koken met zout, als ze gaar zijn pureren met boter, slagroom pezo nootmuskaat en een snufje kaneel.

Gelijk even poging wagen om mee te doen aan de foto wedstrijd.  :D

20pogte.jpg


j63pc3.jpg


sawcg7.jpg


Hierna lekker opbouwen voor de foto wedstrijd.

vrudm9.jpg


209nl1s.jpg
 
Lekker hoor
 
Ziet er goed uit.... Is t al op?
 
Jeetje wat mooi. Ik denk dat stemmen voor de wedstrijd bij deze niet meer nodig is :D top gedaan!
 
Fantastisch gedaan Ursje, trots op jou!
 
Ziet er zeer smakelijk uit, en de foto setting is naar mijn mening ook zeer geslaagd
 
Kijk eens aan, komt er toch nog een gezellige eet afspraak!
Eet smakelijk heren!  ;)
 
Dank je wel maccie je bent meer dan welkom om een keer aan te schuiven !!! ;)
 
Ziet er top uit Urs foto kan zo aan de muur  :)
En of het smaakt of niet lekker belangrijk het is een fotowedstrijd geen smaakwedstrijd  :p
 
Het ziet er heerlijk uit Urs en ik vind je opmaak ook ontzettend leuk. Mijn stem heb je in ieder geval sowieso. Uiteraard hoop ik dat je voor mij ook zo'n uitnodiging hebt want kom graag een keer proeven haha! :)
 
Rolaanndd zei:
Het ziet er heerlijk uit Urs en ik vind je opmaak ook ontzettend leuk. Mijn stem heb je in ieder geval sowieso. Uiteraard hoop ik dat je voor mij ook zo'n uitnodiging hebt want kom graag een keer proeven haha! :)
+1
 
Ceriel zei:
Post opgeschoond (passend bij het gerecht en de foto's...)

Laten we het leuk houden  :-S
Prima actie Ceriel
 
prachtig gerecht Ursula, wedstrijd waardig zou ik zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan