BasBQ
Beef en Steak

Gerookt en 30 jaar gedroogd

Het verhaal van Bert met zijn bullepees in zijn jonge jaren bleef bij mij in mijn hoofdspoken, ik bleef de gehele tijd onderstaande beelden voor me zien:

a-clockwork-orange-image-04.jpg
 
Ben denk blij dat je plaatje niet werkt Structor
 
dennisb zei:
Ben denk blij dat je plaatje niet werkt Structor

Ik ben daar denk ik ook blij mee, Emiel's geest kennende....
 
Ach, het plaatje viel best mee. 
 
ReneR zei:
Dominique zei:
Mafketels....
"Daar" was het misschien mooi, warm, gezellig, whatever..... Blij dat je weer terug bent!!!!
=))
Nou, als jij blij bent, ben ik het ook. Ja, ik ben de rotste niet. Denk ik..... Dat eiland was niet groot genoeg voor veel langer dan een week. Maar wel gaaf.
 
Nou nou wat zo'n oud relikwie van mij al niet teweeg brengt :)
 
Bert zei:
Nou nou wat zo'n oud relikwie van mij al niet teweeg brengt :)
Ja, laten we weer ONTOPIC gaan, goed plan.
 
Bert zei:
Toen ik zo'n 30 jaar geleden een mijn eerste stier dood schoot en slachtte, een beest van iets meer dan 700 kilo, heb ik zijn l*l eraf gehaald.
Deze vervolgens achter in de rookkast bij mijn toenmalige baas gehangen met een gewicht van 7 kilo eraan.
Daar heeft hij 2 maanden gehangen en is bijna dagelijks meegerookt. Dit om hem wat sneller te laten drogen en een leuk kleurtje te geven.
Na die 2 maanden was hij goed gehard en geschikt voor gebruik.
Hij heeft toen in mijn "wilde" jaren een jaar of 3 in mijn auto doorgebracht om assistentie te verlenen bij uit de hand lopende meningsverschillen.
Toen ik handtam gemaakt was door mijn huidige vrouw is hij verplaatst naar de zolder. Maar om een of andere reden heb ik er nooit afstand van gedaan en ga ik dat ook niet doen.
Nu is het een van de weinige dingen ,heb er 2, die ik meer dan 30 jaar in mijn bezit heb. Die andere is niet mijn vrouw want die heb ik niet in "mijn bezit".

WHAHAHA briljant......bven blij dat ik jou in de wilde jaren niet  tegen gekomen ben!!!!
 
Hahaha, zeker mooi verhaal!
 
ik weet nog steeds hoe een "tik" met een Bullepees voelt..... al is het meer dan 20 jaar geleden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan