BasBQ
Beef en Steak

G'day all

w00ter

Tondelzoeker
Berichten
6
Dag leute,

Na een tijdje rondgekeken te hebben hier om inspiratie op te doen, maar ook om tips te lezen, heb ik dan eindelijk besloten mijzelf te registreren.
Ik heb namelijk een uiterst belangrijke vraag... wanneer komt er een nieuwe podcast van Vurige Verhalen online?! :)

Verder heb ik ruim een jaartje een Weber Master Touch 57 in mijn bezit. Van beginner naar liefhebber gegaan, wat betekent dat ik hou van de uitdagende dingen en mij ver weg hou van de Nederlandse mixed grill bbq sessies. Ik heb geloof ik 2x ribs, 2x pulled pork, 2x chicken wings (van noskos recept; parmazaan-knoflook), de nodige ribeyes en een mooie zalmfilet erop gerookt.

Afgelopen weekend heb ik een cadeau gekregen van mijn vriendin om in november een BBQ workshop te volgen (was dat een hint van d'r?). Dus daar heb ik uiteraard ook veel zin in.

Anyway, bedankt voor de vele inspiratie die ik heb opgedaan hier. Mogelijk dat ik ooit zelf ook wat zal posten, maar dan moet ik nog betere resultaten hebben van mijzelf :)

Tot die tijd; Wanneer komt een nieuwe Vurige Verhalen online?? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rik
Welkom!
 
Welkom bij het genootschap

Cadeautje vast in de pocket
 
Wouter, welkom bij de club.

Het gaat niet meer lang duren eer de nieuwe podcast online is, heb ik uit betrouwbare bron 😉.

Je kan je ook abonneren bij ‘podcast s’ klik daarvoor rechtsboven op de drie puntjes en selecteer volg programma.

ADA12219-C485-4B5C-93FD-0B495DD4EE17.png
 
Van harte welkom en heel veel BBQ plezier toegewenst!!
 
Welkom en veel plezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan