Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er heel lekker uit!
Maar is het niet enorm zout door naast de frikandelkruiden ook nog gyroskruiden te gebruiken?
Dat gaat denk ik niet lukken, een frikadel is denk ik te korrelig van structuur, maar met een goed scherp mes en dan nog licht bevroren moet het met een beetje moeite en wat goede wil te doen zijn denk ik ?Per direct op de to do list. Zou het ook lukken met een kaasschaaf ?
Dat gaat denk ik niet lukken, een frikadel is denk ik te korrelig van structuur, maar met een goed scherp mes en dan nog licht bevroren moet het met een beetje moeite en wat goede wil te doen zijn denk ik ?
Wel een leuk idee, zo kom je op dingen uit waar je zelf niet aan denkt! ( net zoals het blikje smac of ham op de bbq )
Hoe krijg je het verzonnen! Zet deze op de zeker te maken lijst.
Super, dank je wel!Broodje Frikandellen Donner
Het is GE WEL DIG, ontdooide frikandellen, kaasschaaf eroverheen.. en je hebt een Donner effect. Chef is helemaal fan.www.haagschekeuken.nl
Wil deze morgen gaan maken voor lunch.
Hoeveel dellen heb je gebruikt om die bak vol te krijgen?
Armand bedankt voor het idee, deze vandaag voor de lunch gemaakt.. erg smakelijk.
Bekijk bijlage 50854
Bekijk bijlage 50855