Meedoen is belangrijker dan winnenDaar gaat min of meer mijn idee
Gisteren was ik nog recepten aan het bekijken voor iets in dit genre.
Ziet er heel lekker uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meedoen is belangrijker dan winnenDaar gaat min of meer mijn idee
Gisteren was ik nog recepten aan het bekijken voor iets in dit genre.
Ziet er heel lekker uit
Weet ik wel hoor.Meedoen is belangrijker dan winnen
Natuurrlijk, maar een keer een prijsje is toch ook wel leuk.Meedoen is belangrijker dan winnen
Natuurrlijk, maar een keer een prijsje is toch ook wel leuk.
Huilie huillie, Al mijn ideen voor een topprestatie / foto / presentatie zijn op eoa manier al in het brein van collega's terecht gekomen. .
En iets verbeteren of overtreffen wat al top is, nee dan kan ik niet.
Maar ik heb nog een troefkaart.......en die leg ik nog niet op tafel.....
Er zijn toch genoeg producten die gevuld kunnen worden
Zoals vlees, kipfilet, kipdij, hele kip, varkenshaas, karbonade, gehaktbal, rollade of mini rollade etc
Ideeën zat
Er zijn toch genoeg producten die gevuld kunnen worden
Zoals vlees, kipfilet, kipdij, hele kip, varkenshaas, karbonade, gehaktbal, rollade of mini rollade.
Of vis, een hele vis vullen of van filetjes een rolletje maken en die weer vullen.
Groenten, aubergine, courgette, portobello, punt paprika, hele kool uithollen en vullen of koolbladeren vullen en oprollen.
Brood, er zijn allerlei vormen een soorten brood die je kunt vullen, stokbrood, kleine bolletjes, een groot rond brood vullen met soep of een stoofpotje of met een curry zoals de Zuid-Afrikanen dat doen met een Bunny Chow.
Grote pasta schelpen kun je ook vullen, of een gevulde dubbel gevouwen pizza Calzone, cannelloni, ravioli, of maak van mie een vogelnestje en die vullen.
Ideeën zat