BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd oktober 2022 - stuff it!!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.013
Het onderwerp voor deze maand is: ‘stuff it!!

Om de traditie van herfst thema's in oktober weer eens te doorbreken, gaan we deze oktober vullen! Gevulde gehaktbal, Rollades, stuffed bird, gevulde courgette of pompoen.. Jij maakt het maar, zolang hij maar goed gevuld is! En wie weet, kies jij dan volgende maand wat we maken!

Gekozen door de winnaar van vorige maand: Sander @SandyMan



Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-10-2022, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Dat is nog een goeie stuff kerel. Gaan we eens lekker mee aan de slag TOP
 
Leuk gekozen onderwerp. Daar zullen genoeg lekkere inzendingen van komen!
 
‘stuff it!! Gaan we mee aan de slag 👌🤣
 
Dus het mag wel herfst zijn als het maar goed gevuld is? 😉

Mooi onderwerp, ga ik mee aan de slag.
 
Ik heb er zin in jongens!
 
mooi onderwerp Sander.
Kan je lekker alle kanten mee op. (y)
 
Mijn gooi naar de "hall of fame" maar geen idee of dit "gevuld gehaktbrood" onder de conditie gevuld valt, voor mij alvast wel

IMG_0740.jpg


 
Het wordt misschien lastig, maar je kan altijd nog hetzelfde maken maar dan beter 😂
Als ik deze foto zie, betwijfel ik het. Ik weet dat het qua smaak anders kan, maar qua foto zeker niet beter. Daarvoor heb ik te weinig kennis van fotografie … en ook in dresseren :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat min of meer mijn idee :ROFLMAO:
Gisteren was ik nog recepten aan het bekijken voor iets in dit genre.

Ziet er heel lekker uit

Dat had ik ook een paar maanden terug met die sushi burger. Vandaar dat ik deze keer vroeger in de maand er aan begon haha
 
Potverdorie, nieuwe onderwerp gemist. Maar toevallig heb ik gisteren iets gevulds op de barbecue gelegd. Van de week maar eens kijken of er een bruikbare foto tussen zit 😊
Leuk thema trouwens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan