BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Mei 2021 ‘wereldse curry’

Lijkt me heerlijk. Al deze creaties te proeven. Ik ga ook eens nadenken.
 
Kijk, was ff bang dat we een puddingbroodje moesten maken.. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Met dit onderwerp kan ik wel wat. Ik laat me wel wat invallen......

Jij was wel iemand die ik in mijn hoofd had bij dit onderwerp ;)
 
Laatst bewerkt:
Lekker met verse koriander @noskos
 
Vuiligheid 😜 Gelukkig heb ik een aardig repertoire aan curries zonder die viezigheid 😁
 
Leuk thema voor de fotowedstrijd. Wellicht dat ik me dit keer ook ga wagen aan een mooie curry!
 
Ik geef mensen graag redenen om nieuwe apparatuur aan te schaffen. @SandyMan kan dit beamen. Afhankelijk van wat je gaat maken kan een skillet of wokpan ook prima werken.
Gewoon uit het niets stuurt deze man een PB met een product wat ik helemaal niet op mijn radar had, en inmiddels al meerdere keren thuis gebruikt. Ik raad Marc nog een leuk bakkwastje aan van een paar euro, komt ie terug met een alles snijder van over de 100 euro.
Haha! grapje he ;)

Toevallig niet zo heel lang geleden een mooie Curry gezien op een favoriet youtube kanaal..
Dit kan zomaar HET excuus zijn wat ik zocht om hem dan toch te maken. Thanks Marc!
 
Gewoon uit het niets stuurt deze man een PB met een product wat ik helemaal niet op mijn radar had, en inmiddels al meerdere keren thuis gebruikt. Ik raad Marc nog een leuk bakkwastje aan van een paar euro, komt ie terug met een alles snijder van over de 100 euro.
Haha! grapje he ;)

Toevallig niet zo heel lang geleden een mooie Curry gezien op een favoriet youtube kanaal..
Dit kan zomaar HET excuus zijn wat ik zocht om hem dan toch te maken. Thanks Marc!

Vergeet niet dat ik door jou ook een kitchenaid gehaktmolen heb ;) de snijmachine aanraden aan jou en @Ewald was het minste wat ik kon doen.

Nu we het er over hebben, het is ondertussen al een tijd geleden dat je mij hebt aangezet tot een aankoop. Kom maar op met die tips ;)
 
Gelukkig dat er Wereldse curry staat, want curry is een van de weinige dingen waar ik echt geen liefhebber van ben.
Heb al een 'soort' curry in mijn gedachten die ik wel lekker vind, nu nog een receptje zoeken.
 
Ik alleen bij kip curry, maar denk wel dat er mogelijkheden zijn. Dus kans zit erin dat ik weer eens mee doe. Enkel zien wanneer de professionele fotograaf tijd heeft :ROFLMAO:

“- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt...”
 
Waarom niet? een Indonesische Boemboe is in principe ook een Curry
Top! Met een Indische schoonvader moet dat namelijk goedkomen! Het zal hem verbazen als ik een Indische curry vanuit de Q tover!
 
Leuk onderwerp! Al zal ik wel eens moeten polsen bij mijn vrouw voor een leuk gerecht met Curry :ROFLMAO:
 
Vuiligheid 😜 Gelukkig heb ik een aardig repertoire aan curries zonder die viezigheid 😁
Ik sluit me hier bij aan (vooral het eerste deel)

Ik heb niet zoveel met Curry. Als ik een foto zou moeten maken kom ik niet verder als de fles curry in de koelkast, maar die is niet op de Q gemaakt :)
 
Ik sluit me hier bij aan (vooral het eerste deel)

Ik heb niet zoveel met Curry. Als ik een foto zou moeten maken kom ik niet verder als de fles curry in de koelkast, maar die is niet op de Q gemaakt :)
In een bakje en dan opwarmen?🤔
 
Ik vind het een heel mooi onderwerp/uitdaging, Marc, chapeau.
Laat de echte Pitmaster zich maar melden.
 
Wat een tof onderwerp. Zelf ben ik dol op curry. Veel gereisd en inspiratie opgedaan met recepten en verschillende keukens. Ik ga is kijken hoe ik dit kan combineren met het heerlijke karakter van de BBQ!
 
Mosseltjes met Vadauvan
IMG_20210508_185633.jpg
 
Ik sluit me hier bij aan (vooral het eerste deel)

Ik heb niet zoveel met Curry. Als ik een foto zou moeten maken kom ik niet verder als de fles curry in de koelkast, maar die is niet op de Q gemaakt :)
maak je toch een Duitse curry wurst
 
Terug
Bovenaan Onderaan