Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk, was ff bang dat we een puddingbroodje moesten maken..![]()
![]()
![]()
![]()
Met dit onderwerp kan ik wel wat. Ik laat me wel wat invallen......
Gewoon uit het niets stuurt deze man een PB met een product wat ik helemaal niet op mijn radar had, en inmiddels al meerdere keren thuis gebruikt. Ik raad Marc nog een leuk bakkwastje aan van een paar euro, komt ie terug met een alles snijder van over de 100 euro.Ik geef mensen graag redenen om nieuwe apparatuur aan te schaffen. @SandyMan kan dit beamen. Afhankelijk van wat je gaat maken kan een skillet of wokpan ook prima werken.
Waarom niet? een Indonesische Boemboe is in principe ook een CurryLeuk! Mag het bijvoorbeeld ook een marrokaanse tajine of Indische rendang zijn?
Gewoon uit het niets stuurt deze man een PB met een product wat ik helemaal niet op mijn radar had, en inmiddels al meerdere keren thuis gebruikt. Ik raad Marc nog een leuk bakkwastje aan van een paar euro, komt ie terug met een alles snijder van over de 100 euro.
Haha! grapje he
Toevallig niet zo heel lang geleden een mooie Curry gezien op een favoriet youtube kanaal..
Dit kan zomaar HET excuus zijn wat ik zocht om hem dan toch te maken. Thanks Marc!
Ik alleen bij kip curry, maar denk wel dat er mogelijkheden zijn. Dus kans zit erin dat ik weer eens mee doe. Enkel zien wanneer de professionele fotograaf tijd heeft![]()
“- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt...”
Top! Met een Indische schoonvader moet dat namelijk goedkomen! Het zal hem verbazen als ik een Indische curry vanuit de Q tover!Waarom niet? een Indonesische Boemboe is in principe ook een Curry
Ik sluit me hier bij aan (vooral het eerste deel)VuiligheidGelukkig heb ik een aardig repertoire aan curries zonder die viezigheid
![]()
In een bakje en dan opwarmen?Ik sluit me hier bij aan (vooral het eerste deel)
Ik heb niet zoveel met Curry. Als ik een foto zou moeten maken kom ik niet verder als de fles curry in de koelkast, maar die is niet op de Q gemaakt![]()
maak je toch een Duitse curry wurstIk sluit me hier bij aan (vooral het eerste deel)
Ik heb niet zoveel met Curry. Als ik een foto zou moeten maken kom ik niet verder als de fles curry in de koelkast, maar die is niet op de Q gemaakt![]()