BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juni 2024 - Boneless but meat/fish

Toch niet zonder BBQ mag ik hopen??
Helaas wel Bart deze keer, ik denk dat ze me afschieten als ik een WGA meeneem op het Cruiseschip 😅 Deze keer niet met de camper richting Noorwegen maar een heerlijke Cruise van 15 dagen door de fjorden van Noorwegen en dan vanuit de Noordkaap naar Spitsbergen. Het zal me allemaal benieuwen want een Cruise is ook nieuw voor me.
je hebt nog even 😏
jazeker Bob! Dan wordt tijd tot een dag 48 uur krijgt 🤪
 
Helaas wel Bart deze keer, ik denk dat ze me afschieten als ik een WGA meeneem op het Cruiseschip 😅 Deze keer niet met de camper richting Noorwegen maar een heerlijke Cruise van 15 dagen door de fjorden van Noorwegen en dan vanuit de Noordkaap naar Spitsbergen. Het zal me allemaal benieuwen want een Cruise is ook nieuw voor me.

jazeker Bob! Dan wordt tijd tot een dag 48 uur krijgt 🤪

Die cruise gaat wel bevallen. Maar 15 dagen is echt lang hoor. Wij hebben het 8 dagen gedaan, maar het is de moeite waard. Maar die WGA ga je er zelfs niet binnen krijgen :ROFLMAO:
 
Kick Off
Pulled Pork

Broodje.jpg
 
Lekker bezig manne! 😎
 
Helaas wel Bart deze keer, ik denk dat ze me afschieten als ik een WGA meeneem op het Cruiseschip 😅 Deze keer niet met de camper richting Noorwegen maar een heerlijke Cruise van 15 dagen door de fjorden van Noorwegen en dan vanuit de Noordkaap naar Spitsbergen. Het zal me allemaal benieuwen want een Cruise is ook nieuw voor me.

jazeker Bob! Dan wordt tijd tot een dag 48 uur krijgt 🤪
Dan ben je echt wel een held als je je wga meeneemt op een all in cruise 😂😂😂🙏🏻
 
Helaas wel Bart deze keer, ik denk dat ze me afschieten als ik een WGA meeneem op het Cruiseschip 😅 Deze keer niet met de camper richting Noorwegen maar een heerlijke Cruise van 15 dagen door de fjorden van Noorwegen en dan vanuit de Noordkaap naar Spitsbergen. Het zal me allemaal benieuwen want een Cruise is ook nieuw voor me.

jazeker Bob! Dan wordt tijd tot een dag 48 uur krijgt 🤪
Weet zeker dat zalm roken aan boord best gewaardeerd wordt. Het zijn niet allemaal Neanderthalers 😉.
 
Die cruise gaat wel bevallen. Maar 15 dagen is echt lang hoor. Wij hebben het 8 dagen gedaan, maar het is de moeite waard. Maar die WGA ga je er zelfs niet binnen krijgen :ROFLMAO:
Ik laat me verassen! Ik kijk er in ieder geval wel naar uit, het zal un hele happening worden met ons alle. 15 dagen is inderdaad lang maar gelukkig kun je veel doen op zo een schip en we doen ook wat steden aan. Vervelen zal ik me niet.

Weet zeker dat zalm roken aan boord best gewaardeerd wordt. Het zijn niet allemaal Neanderthalers 😉.
Haha dat zou mooi zijn een lekker stukje zalm roken op het boven deck 🤣
 

Hopelijk werkt het linkje..

Hierbij mijn 1e deelname op dit forum. Succes iedereen.

20240613_202954.jpg
 
Aangezien een smashburger perfect in het boneless thema past hierbij mijn inzending. :D (al is het wel een klein beetje zoeken naar het vlees 🫣)


IMG_20240616_175141.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan