BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juni 2012

Dat is geeft idd ook niet hoor Derek, maar ik vind het wel leuk, als er verschilende producten zijn, dus laat ik het lekker zo :)

In mijn optiek gaat het ook niet om het product an sich, maar om hoe de foto in elkaar steekt.
(is er over nagedacht?, opstelling, licht, scherpte/ diepte enz)
Het is immers een fotowedstrijd  ;)

Maar nog belangrijker..............het inspireert Om de Q aan te zetten, en lekker creatief bezig te zijn met z'n allen. :D
 
Daar sluit ik mij volledig bij aan.
 
Mac zei:
Dat is geeft idd ook niet hoor Derek, maar ik vind het wel leuk, als er verschilende producten zijn, dus laat ik het lekker zo :)

In mijn optiek gaat het ook niet om het product an sich, maar om hoe de foto in elkaar steekt.
(is er over nagedacht?, opstelling, licht, scherpte/ diepte enz)
Het is immers een fotowedstrijd  ;)

Maar nog belangrijker..............het inspireert Om de Q aan te zetten, en lekker creatief bezig te zijn met z'n allen. :D

Ik denk dat het voornamenlijk om je laatste zin draait mac, niet iedereen heeft een goede en uitgebreide camera en ook niet iedereen heeft echt iets met fotograferen, maar ik vind wel dat iedereen een gelijke kans moet hebben om mee te doen en te kunnen winnen
 
geef je helemaal gelijk Marc  :)
 
Ik ben geen fan van de iphone maar moet wel zeggen dat ie fantastische fotos maakt dus jouw hardware is prima in orde
 
Het maakt niet uit waarmee je de foto maakt, zowel met een gsm, of spiegelreflex, kan je mooie, en lelijke plaatjes schieten.

Het is voor mij een moment, om 2 hobby's te combineren.
En meestal is bij mij de bezigheid vaak meer bevredigend, dan het resultaat  :D :D
 
mee eens
 
De fotograaf maakt de foto goed of slecht. Ik maak met het beste fototoestel minder mooie foto's dan de beste fotograaf met mijn fototoestel... Er is slechts ??n ding dat helpt: v??l foto's maken!
 
Helemaal correct mannen, dus Mac wij gaan weer gezellig BBQ met elkaar  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan