BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juni 2012

Conclusie: paella mag niet meedoen met de bijgerechten.
 
Spiffs zei:
De macarons waren bijgerecht en op de bbq gemaakt.

cad3c214.jpg

zo win ik nooit

FUUUU.jpg


;)

Zaterdag komen er kennissen eten. Dus ik ga maar iets bedenken om het te overtroeven ;)
 
Oh, dat is dan wel weer jammer.

Weet je wat, om het een beetje goed te maken, stuur ik een foto in, van iets wat wel leuk om te maken was.
(zowel het gerecht, als ook de foto's)

Niet dat het nog uitmaakt, met al die geweldige foto's hierboven (maar goed ik heb op beide mijn best gedaan, dat dan weer wel  :) )

Afgelopen 2 juni was het natuurlijk World MOINK Ball Day, en daar moest ik iig 1x aan meegedaan hebben.
Bij deze mijn inzending.

mbd20128520.jpg
 
Ziet er allemaal goed uit. EUh weet nog niet of ik wat voor elkaar ga krijgen deze week.
 
Ok?, niet een bijzonder culinair hoogstandje maar hopelijk wel een mooie foto. Mijn bijdragen voor de maand juni een maiskolf. Zelf vind ik het wel een leuk bijgerecht.
IMG_8752.jpg
 
is idd een mooie foto
 
Mooi plaatje derek. Ik moet ook maar eens wat in de strijd gaan gooien met mn grote mond over fotos.
503ccf6d-2854-bb17.jpg

Dit pizzabroodje is iets groter uitgevallen maar gaat zeker door als bijgerecht.
 
Mooie foto Patricia! euhhhhhh ik bedoel Derek natuurlijk ;)
 
Ahhh.........je bent mij net voor Derek. :(
Ik had gisteravond, als alternatief voor mijn MOINK ballen ook 2 maiskolven gemaakt.

Ik hou het nu maar toch bij mijn ballen. :D

Nette foto hoor.

Zoals Spiffs zegt, het niveau is stijgende (leuk)  :)
 
Mac  ;) ik had het zelfde met Nosmo, die was mij weer voor met zijn gevulden paprika. Maar opzich maakt het volgens mij niet uit of er al iemand is met het zelfde product.
 
Terug
Bovenaan Onderaan