BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juli 2021: Let’s eat and Meat: Festival Edition!

Mijn poging er ook bij (y) Varkens rib roast op een baguette
.

kn6Hqqf.jpg


Draadje .. https://www.bbqgenootschap.nl/threads/varkens-rib-roast-van-de-vomar.28667/#post-409105
 
Daar is dan mijn eerste inzending voor de fotowedstrijd sinds ik lid ben van dit gezellige forum:

Saladewraps met Thaise gegrilde eend, een noedelsalade met mango en gember-sesamdressing en natuurlijk Thais Singha bier!

Lees, kijk en geniet!

Klik hier voor het verslag van dit festival!

WhatsApp Image 2021-07-21 at 06.20.05 (8).jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bij deze gedaan. Sorry zag ik idd later. ;-)
Lees AUB de fotowedstrijdregels nog even goed na, dat je iets in recepten plaatst prima, maar voor de fotowedstrijd moet je bewijzen dat je het gerecht op de BBQ hebt gemaakt en die reportage, met meerdere foto's als bewijs, plaats je in H&F of L&S inclusief BBQ foto's uiteraard.
En daar plaats je hier de link van en niet zoals jij nu doet naar het receptendeel met 2 fotootjes zonder BBQ foto.
 
Lees AUB de fotowedstrijdregels nog even goed na, dat je iets in recepten plaatst, prima maar voor de fotowedstrijd moet je bewijzen dat je het gerecht op de BBQ hebt gemaakt en die reportage met meerdere foto's als bewijs plaats je in H&F of L&S inclusief BBQ foto's uiteraard.
En daar plaats je hier de link van en niet zoals jij nu doet naar het receptendeel, met 2 fotootjes zonder BBQ foto.
Hoi, Sorry dat ik dat niet zo heb gelezen.... ik doe ook nog wat foot's van de bereiding van de ribben bij op de bbq. Dan klopt het wel toch? ALs je nog meer foto's of bewijs nodig hebt dan hoor ik het uiteraard graag.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Sorry dat ik dat niet zo heb gelezen... er hoeft niet direct gestrekt been in te gaan.. ik doe ook nog wat foot's van de bereiding van de ribben bij op de bbq. Dan klopt het wel toch?
Niet meteen met gestrekt been, maar er zijn regels die we in elke fotowedstrijd tonen in de start topic.
Voor de duidelijkheid hieronder nog eens maar die zijn ook gewoon te lezen in de start topic:

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-07-2021, 23:59h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.


Er staat niet expliciet bij dat het in H&F of L&S moet maar als jij je volledige reportage wilt tonen in recepten, prima maar let op daar gelden ook regels.
PS. die regels zijn niet om te pesten maar om alles strak en ordelijk te laten verlopen anders wordt het een zooitje, we zijn hier geen facebook;)
 
Niet meteen met gestrekt been, maar er zijn regels die we in elke fotowedstrijd tonen in de start topic.
Voor de duidelijkheid hieronder nog eens maar die zijn ook gewoon te lezen in de start topic:

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-07-2021, 23:59h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.


Er staat niet expliciet bij dat het in H&F of L&S moet maar als jij je volledige reportage wilt tonen in recepten, prima maar let op daar gelden ook regels.
PS. die regels zijn niet om te pesten maar om alles strak en ordelijk te laten verlopen anders wordt het een zooitje, we zijn hier geen facebook;)
OK, maar is het Nu dan goed? Ik heb de foto's niet getoond, de foto is door mij gemaakt, hij is van de BBQ, ik heb de foto's in een apart draadje erbij gepost... serieus afgezien van de opstelling in de foto niets qua filter.. alles is puur licht inval.
En ik wil niet zeuren... doe ik echt nooit maar ik las dus echt in die regels de regel "Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht gemaakt hebt. en plaatst een link naar dat draadje bij je foto"

Daar las ik dus puur uit : plaats het recept. Niet dat er een stapel foto's bij moesten komen waarin dan bewezen wordt dat de foto van de BBQ af komt (iets wat mij op zich gezien dithet BBQgenootschap heet wel logisch zou lijken? ;-) )

Maar goed,ik hoor uiteraard graag of het nu dan in orde is ;-)
 
Daar las ik dus puur uit : plaats het recept. Niet dat er een stapel foto's bij moesten komen waarin dan bewezen wordt dat de foto van de BBQ af komt (iets wat mij op zich gezien dithet BBQgenootschap heet wel logisch zou lijken? ;-) )

Maar goed,ik hoor uiteraard graag of het nu dan in orde is ;-)
Er staat nergens plaats het recept, heb de betreffende regel even verduidelijkt, dat is dan voor de volgende.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.

Tenzij de ballotagecommissie anders beslist.
 
OK, maar is het Nu dan goed? Ik heb de foto's niet getoond, de foto is door mij gemaakt, hij is van de BBQ, ik heb de foto's in een apart draadje erbij gepost... serieus afgezien van de opstelling in de foto niets qua filter.. alles is puur licht inval.
En ik wil niet zeuren... doe ik echt nooit maar ik las dus echt in die regels de regel "Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht gemaakt hebt. en plaatst een link naar dat draadje bij je foto"

Daar las ik dus puur uit : plaats het recept. Niet dat er een stapel foto's bij moesten komen waarin dan bewezen wordt dat de foto van de BBQ af komt (iets wat mij op zich gezien dithet BBQgenootschap heet wel logisch zou lijken? ;-) )

Maar goed,ik hoor uiteraard graag of het nu dan in orde is ;-)
Snap die insteek wel. Goed dat dat nu verduidelijkt is, top Ewald!

Puur persoonlijke interesse; Heb je in al die jaren hier op het forum nog niet eerder de fotowedstrijd meegedaan of bekeken, Boyketen? 😬

Daarin zie je namelijk ook dat iedereen foto’s s maakt van het proces, gepaard met een leuk verslag. Dat maakt de wedstrijd juist zo leuk, vind ik 😉 Kijk al de voorgaande inzendingen van deze maand maar eens. Daarover gesproken, ik moet ook maar eens aan de slag 😂

Mooie eindfoto, erg Mexicaans 😍 Wat heb je als ondergrond gebruikt? Wil zelf ook wel zo’n soort ondergrond 😄
 
Snap die insteek wel. Goed dat dat nu verduidelijkt is, top Ewald!

Puur persoonlijke interesse; Heb je in al die jaren hier op het forum nog niet eerder de fotowedstrijd meegedaan of bekeken, Boyketen? 😬

Daarin zie je namelijk ook dat iedereen foto’s s maakt van het proces, gepaard met een leuk verslag. Dat maakt de wedstrijd juist zo leuk, vind ik 😉 Kijk al de voorgaande inzendingen van deze maand maar eens. Daarover gesproken, ik moet ook maar eens aan de slag 😂

Mooie eindfoto, erg Mexicaans 😍 Wat heb je als ondergrond gebruikt? Wil zelf ook wel zo’n soort ondergrond 😄
Ha ha, nou ik zit hier al een tijdje idd.. maar ik ben echt Al HEUUUL erg lang niet meer actief geweest... sorry daarvoor..afgelopen weken weer eigenlijk beetje hierop gaan kijken..gewoon uit interesse ook.. facebook laat ook niet alles zien he :) en besloot gewoon eens mee te doen :) Ik maak laatste tijd toch wel weer wat van die foodtruck / festival ready gerechten ook (naast de standaard BBQ dingen he ;-) )
 
Daa
Ha ha, nou ik zit hier al een tijdje idd.. maar ik ben echt Al HEUUUL erg lang niet meer actief geweest... sorry daarvoor..afgelopen weken weer eigenlijk beetje hierop gaan kijken..gewoon uit interesse ook.. facebook laat ook niet alles zien he :) en besloot gewoon eens mee te doen :) Ik maak laatste tijd toch wel weer wat van die foodtruck / festival ready gerechten ook (naast de standaard BBQ dingen he ;-) )
daar hoef je je niet voor te excuseren lijkt me 😂

Leuk man! Altijd mooi zo een bron van BBQ geweld op het internet, niet? 😉
 
Een inzending zonder vlees :)

B325654E-3E9F-4466-91F2-A3C59BC86C54.jpeg
 
Mijn inzending: slecht weer FESTIVAL RIBS
20210724_180643.jpg



het draadje
 
Een inzending zonder vlees :)

Bekijk bijlage 25921
Mooie foto. Past goed bij het onderwerp: “let’s eat and meat”.😜
 
Laatst bewerkt:
Wat een inzendingen mensen. Het lijkt erop dat dit onderwerp wel in de smaak valt. Ik zou geen schijn van kans gemaakt hebben :LOL:

De reden waarom ik deze maand niet mee doe, is de verbouwing van de badkamer waar ik hele dagen aan spendeer, alsook het weekje vakantie in Oostenrijk op hotel. Anders had ik wel nog eens mee gedaan.

Maar laat de inzendingen maar komen. Ik geniet er enorm van. Er zijn zelfs een paar dingen die op de lijst gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan