Voor deze maand is het onderwerp:
Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van maart, @Lennart_Diegast
“Na het doorspitten van de Hall of Fame was ik verbaasd dat er nog nooit voor Pizza is gekozen. Vandaar dat ik deze maand heb gekozen voor:
Pizza, the world's best comfort food
Pizza is natuurlijk iets wat iedereen lekker vindt en waar je veel kanten mee op kan.
Maak je het deeg zelf of houd je het simpel?
Ga je voor klassieke toppings of creëer je iets uit je eigen hoge hoed?
Ik ben benieuwd naar al jullie toffe creaties.
Veel BBQ plezier in april!”
Edit:
Pizza uit de Ooni of andere hout of gasgestookte speciale pizzaoven is ook toegestaan. Elektrisch niet.
Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-04-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.
Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.
De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame
Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van maart, @Lennart_Diegast
“Na het doorspitten van de Hall of Fame was ik verbaasd dat er nog nooit voor Pizza is gekozen. Vandaar dat ik deze maand heb gekozen voor:
Pizza, the world's best comfort food
Pizza is natuurlijk iets wat iedereen lekker vindt en waar je veel kanten mee op kan.
Maak je het deeg zelf of houd je het simpel?
Ga je voor klassieke toppings of creëer je iets uit je eigen hoge hoed?
Ik ben benieuwd naar al jullie toffe creaties.
Veel BBQ plezier in april!”
Edit:
Pizza uit de Ooni of andere hout of gasgestookte speciale pizzaoven is ook toegestaan. Elektrisch niet.
Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-04-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.
Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.
De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame
Laatst bewerkt door een moderator: