Ik ben echt benieuwd. Ik hoop dat de inzendingen mij nieuwe inzichten gaat geven. Ik kijk er naar uit.Een pizza hoeft een pizza niet te zijn om op een pizza te lijken toch ? Ik heb al weer wilde ideeën in mijn hoofd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben echt benieuwd. Ik hoop dat de inzendingen mij nieuwe inzichten gaat geven. Ik kijk er naar uit.Een pizza hoeft een pizza niet te zijn om op een pizza te lijken toch ? Ik heb al weer wilde ideeën in mijn hoofd
Zeker een reden tot diskwalificatie!Is een pizza Hawaii een reden tot diskwalificatie?
Tot op heden de mooiste, Stijn!
Pizza is natuurlijk iets wat iedereen lekker vindt en waar je veel kanten mee op kan.
Helemaal geen pizza? Ken mensen met allergie of die geen kaas lusten en pizza laten staan. Of die geen tomaat lusten en dan bbq saus is creme fraiche op de vorm doen.Is het echt heel erg vervelend als ik absoluut geen liefhebber van pizza ben? ik weet het ik ben de uitzondering die de regel bevestigt en heb echt regelmatig verse pizza voor mijn vrouw gemaakt ( die daar echt van smulde ) maar ik sla echt even over
Succes voor de deelnemers!
Nee ik heb geen allergie of iets dergelijks en waar het aan ligt kan ik ook niet uitleggen, ik heb het vaak genoeg geprobeerd en vroeger wel "gezellig" ( lees tegen wil en dank ) mee geweest naar een pizzeria en daar latere keren voor pasta gekozen, maar het smaakt me gewoon niet. Het is dus zonde van de ingrediënten en de moeite om ze te bereiden voor mij.Helemaal geen pizza? Ken mensen met allergie of die geen kaas lusten en pizza laten staan. Of die geen tomaat lusten en dan bbq saus is creme fraiche op de vorm doen.
Of Nutella banaan
Is het echt heel erg vervelend als ik absoluut geen liefhebber van pizza ben?