BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd april 2022: het witte goud, culinair met asperges.

Ook hier zijn de groene vrienden op tafel gekomen, de witte hebben we kort geleden al op.

Flank steak, groene asperges & aardappeltjes

C37CAE63-5C0D-46FB-8400-25C3C27AC4A9.jpeg
 
Zo krijgen we wel wat inspiratie. Nu nog tijd.

Ben wel tot de conclusie gekomen dat Pasen dus ook asperges inhoud, maar dat asperges pas in mei worden geoogst :ROFLMAO: Hierdoor gaat mijn eerste plannetje al niet door.
 
Zo krijgen we wel wat inspiratie. Nu nog tijd.

Ben wel tot de conclusie gekomen dat Pasen dus ook asperges inhoud, maar dat asperges pas in mei worden geoogst :ROFLMAO: Hierdoor gaat mijn eerste plannetje al niet door.

Maar gelukkig zijn ze in de rest van België en Nederland al een paar maanden verkrijgbaar. De groene worden inderdaad pas later geoogst, maar ook daarvan is volop import het jaar rond verkrijgbaar.

@no excuses 😉😉
 
Maar gelukkig zijn ze in de rest van België en Nederland al een paar maanden verkrijgbaar. De groene worden inderdaad pas later geoogst, maar ook daarvan is volop import het jaar rond verkrijgbaar.

@no excuses 😉😉
Ja, maar ik was niets van plan met witte of groene asperges. :D

Maar er rest me vooral een gebrek aan tijd. We zien nog wel.
 
Ja, maar ik was niets van plan met witte of groene asperges. :D

Maar er rest me vooral een gebrek aan tijd. We zien nog wel.

Je zou op de verwarming heel rustig soep kunnen trekken. 😉😂

Maak je op de bbq croutons. Klaar.
 
We zullen zien. Voor de moment loopt het niet echt lekker bij mij. Ik loopt tegen een burn-out aan :(

Mmm, dat is minder.
Dan even flink gas terug en je focussen op alle leuke dingen.

Het glas is niet half leeg hè, maar half vol.
 
Mmm, dat is minder.
Dan even flink gas terug en je focussen op alle leuke dingen.

Het glas is niet half leeg hè, maar half vol.
We zien wel. Ik huis blijven is geen
Optie tot augustus. En een weekje ff thuis blijven ook niet, want het werk blijft gewoon liggen en de stress wordt er niet minder om.

We zien wel. Momenteel al 3 weken dat ik niet lekker ben. Dacht 4 daagjes zee zouden goed doen, maar dus niet.
 
Als onderwerp aandrager van onze maandelijkse fotowedstrijd kan een deelname niet uitblijven.
Hierbij mijn “Witte goud”

3FAFDFA5-5B52-4AD3-A918-9C6AF4315183.jpeg


De link naar het draadje vind je Hier.

Iedereen succes met de wedstrijd. Er zijn al mooie plaatjes en onderwerpen gedeeld. TOP
 
De groene Hollandse zijn er ook al, mocht dat je excuus zijn. Hobby is ook ontspanning 😉
Neen, ik wou voor de paarse gaan. En het is idd ontspanning, maar niet als ik er nog allemaal achter moet beginnen zoeken :ROFLMAO:
Als het voor de wedstrijd is, vind ik het altijd net iets meer stressy dan dat ik gewoon sta te koken :(
 
Morgen zal ik ook wat plaatsen... mits het me niet mislukt

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan