Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo krijgen we wel wat inspiratie. Nu nog tijd.
Ben wel tot de conclusie gekomen dat Pasen dus ook asperges inhoud, maar dat asperges pas in mei worden geoogst Hierdoor gaat mijn eerste plannetje al niet door.
Ja, maar ik was niets van plan met witte of groene asperges.Maar gelukkig zijn ze in de rest van België en Nederland al een paar maanden verkrijgbaar. De groene worden inderdaad pas later geoogst, maar ook daarvan is volop import het jaar rond verkrijgbaar.
@no excuses
Ja, maar ik was niets van plan met witte of groene asperges.
Maar er rest me vooral een gebrek aan tijd. We zien nog wel.
We zullen zien. Voor de moment loopt het niet echt lekker bij mij. Ik loopt tegen een burn-out aanJe zou op de verwarming heel rustig soep kunnen trekken.
Maak je op de bbq croutons. Klaar.
We zullen zien. Voor de moment loopt het niet echt lekker bij mij. Ik loopt tegen een burn-out aan
We zien wel. Ik huis blijven is geenMmm, dat is minder.
Dan even flink gas terug en je focussen op alle leuke dingen.
Het glas is niet half leeg hè, maar half vol.
De groene Hollandse zijn er ook al, mocht dat je excuus zijn. Hobby is ook ontspanningJa, maar ik was niets van plan met witte of groene asperges.
Maar er rest me vooral een gebrek aan tijd. We zien nog wel.
Neen, ik wou voor de paarse gaan. En het is idd ontspanning, maar niet als ik er nog allemaal achter moet beginnen zoekenDe groene Hollandse zijn er ook al, mocht dat je excuus zijn. Hobby is ook ontspanning
Neen, ik wou voor de paarse gaan. En het is idd ontspanning, maar niet als ik er nog allemaal achter moet beginnen zoeken
Als het voor de wedstrijd is, vind ik het altijd net iets meer stressy dan dat ik gewoon sta te koken
Het is net die radiator die me stress bezorgt na de laatste 3 maandenIk snap de stress niet
Je legt een paar asperges op een plankje op de verwarming en je bent klaar