BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd April 2021 'All we love is Chocolate....'

Hierbij mijn inzending.
1619338587814.png

Draadje is hier te vinden
 
Ik weet niet of deze inzending geldig is, daar ik van de bereiding van de Mole saus eigenlijk geen foto’s heb (Afgezien van bouillon toevoegen op de Q 😅), maar vond toch dat er ook een hartig gerecht mocht worden toegevoegd 😉 Here goes nothing!

Mijn Beer Can Chicken met Mole-saus en groenten gegaard in kippenvet, geserveerd met Vlaamse friet.

DEED5D90-6EDA-4C3D-B4B3-1ED30655EC9F.jpeg


Draadje alhier.
 
Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke platjes. Ik heb ook mijn best gedaan iets leuks te maken met chocolade. Een overheerlijk Chocolade Boterkoek.

67yu3zzh.jpg


Mijn verslag vind je -->HIER
Remco, bedankt voor deze leuke uitdaging broeder. Er zijn weer veel leuke en lekkere gerechten de revue gepaseerd. TOP
Iedereen succes met de wedstrijd.
 
Bij deze mijn bijdrage voor deze maand. Zie het onderstaande draadje.

IMG_4309.jpg
 
Mooie inzendingen tot nu toe maar wat mij vooral verbaasd dat niemand chili con carne heeft gemaakt, dat was namelijk het eerste waar ik aan moest denken toen ik het onderwerp zag voor de fotowedstrijd 🤔
 
Mooie inzendingen tot nu toe maar wat mij vooral verbaasd dat niemand chili con carne heeft gemaakt, dat was namelijk het eerste waar ik aan moest denken toen ik het onderwerp zag voor de fotowedstrijd 🤔

Komop Jet, je hebt nog een paar uur ;)
 
Komop Jet, je hebt nog een paar uur ;)

Klopt Marc maar hier thuis zijn we geen fan van chili con carne😉 en om het nou alleen te maken voor een fotowedstrijd en er zelf niet van eten vind ik een beetje zonde van de tijd en ingrediënten
 
Mooie inzendingen tot nu toe maar wat mij vooral verbaasd dat niemand chili con carne heeft gemaakt, dat was namelijk het eerste waar ik aan moest denken toen ik het onderwerp zag voor de fotowedstrijd 🤔

Awel, in het begin van de maand dacht ik een mexicaans stoofpotje te maken met chili chocolade, maar uiteindelijk zo druk gehad met mijn werk dat het er niet van gekomen is. Jammer, en die paar uur ga ik het niet meer redden :ROFLMAO:
 
Klopt Marc maar hier thuis zijn we geen fan van chili con carne😉 en om het nou alleen te maken voor een fotowedstrijd en er zelf niet van eten vind ik een beetje zonde van de tijd en ingrediënten

Dat is zeker waar. De fotowedstrijd moet wel een smakelijk resultaat voor jezelf opleveren!
 
Mooie inzendingen tot nu toe maar wat mij vooral verbaasd dat niemand chili con carne heeft gemaakt, dat was namelijk het eerste waar ik aan moest denken toen ik het onderwerp zag voor de fotowedstrijd 🤔

Ik ook. Daarom wilde ik iets anders doen. Molé met chocolade en pepers is waanzinnig... ga ik komende week maken. Lekker voor obs viertjes thuis. Zalig. Comfort food.
 
Hele mooie inzendingen, wordt een leuk select lijstje om uit te kiezen. Ik kan niet wachten om mijn stem uit te brengen ;)
 
Er kan in die laatste twee uurtjes nog heel veel gebeuren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan