Lin zei:Ik was zo into the worst dat ik helaas geen foto's gemaakt heb.....
Is dat het worst case scenario dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lin zei:Ik was zo into the worst dat ik helaas geen foto's gemaakt heb.....
dennis zei:Lin zei:Ik was zo into the worst dat ik helaas geen foto's gemaakt heb.....
Is dat het worst case scenario dan?
Ik heb gekozen voor een zachtere worst, 35% gewichtsafname:
Nu mag-ie 2 dagen drogen in goed gezelschap, waarna de darmvellen eromheen gaan.
Just followed the recipe.... :-/Mac zei:Nu mag-ie 2 dagen drogen in goed gezelschap, waarna de darmvellen eromheen gaan.
Ehh......waarom eerst drogen, en dan pas dekellen Ceriel :-O
Die vellen, moet je toch ook weer nat maken om ze er omheen te vouwen. (althans een beetje toch ?)
Ik ben gewoon nieuwsgierig, meer niet hoor.
Ik heb ook hier die vellen, alleen nog nooit gebruikt. (puur voor nood, als ik een procureur niet in een zakkend krijg)
Mac
Thx! Eerst droog proberen dus...Mac zei:Ben ik weer.
Nou, er is niet heel veel over te vinden (lees bijna niets), maar misschien kan je wat met het antwoord in dit linkje.
http://wedlinydomowe.pl/en/viewtopic.php?t=6859
Mac
In het recept gebruiken ze een runder-zakeind, deze zit, net als verse darm, in een zoutoplossing. Vandaar het uitwateren.structor zei:Er staat toch dat de procureur moet drogen en ondertussen de vellen moeten uitwateren. Dus na twee dagen heb je een droge procureur en natte vellen. Dan moet je er 1 geheel van maken. In ieder geval zo lees ik het. Ik ga vandaag pas beginnen met ontzouten, dus ik heb nog ff
We kunnen ook even een hulplijntje naar Martijn uitgooien toch?