BasBQ
Beef en Steak

Flat iron steak

 
 
 

Bubbeltje

Kooltjesharker
Berichten
216
IMG_2629.jpeg



IMG_2626.jpeg


Gisteravond een heerlijke flat iron steak op de bbq. Na het rusten pas gekruid met grof zeezout en peper, meer heeft dit stukje vlees niet nodig. Erbij hadden we zoete aardappelfriet en een simpele salade.
 
Dat is een mooi doordeweeks maaltje. 😋😋

Lekker zeg.
 
Dat ziet er heerlijk uit. En dat door de week nog wel :love:
Lekker eten hoeft toch niet alleen in het weekend 🤪. Het was eigenlijk de bedoeling om het afgelopen zondag te eten maar toen kwam het er niet van dus vandaar 😉. Aankomend weekend wordt het een hertenstoof.
 
Lekker eten hoeft toch niet alleen in het weekend 🤪. Het was eigenlijk de bedoeling om het afgelopen zondag te eten maar toen kwam het er niet van dus vandaar 😉. Aankomend weekend wordt het een hertenstoof.

Dat klopt, maar ons leven is zo druk waar het eigenlijk door de week nogal een gedoe is om de Q aan te steken. Daarom dat het bij mij standaard zaterdags is, het hele jaar door.

Die hertenstoof wil ik wel komen proeven :)
 
Ziet er top uit. Hier ook een vd favorieten van de laatste tijd. Ook hier alleen pezo na het rusten, alhoewel de marinade in het laatste yt filmpje van Noskos er ook goed uitziet. Leuk experiment ter afwisseling!
Wat voor sukade heb je uitgekozen?
 
Ziet er top uit. Hier ook een vd favorieten van de laatste tijd. Ook hier alleen pezo na het rusten, alhoewel de marinade in het laatste yt filmpje van Noskos er ook goed uitziet. Leuk experiment ter afwisseling!
Wat voor sukade heb je uitgekozen?
Vlees van blonde d’aquitaine koeien van een plaatselijke boer vlakbij. Heb een recept gevonden voor een marinade met citroen, die wil ik de volgende keer uitproberen.
 
Vlees van blonde d’aquitaine koeien van een plaatselijke boer vlakbij. Heb een recept gevonden voor een marinade met citroen, die wil ik de volgende keer uitproberen.
Altijd goed, vlees van koeien uit de buurt! Die van mij haal ik van iets verder, althans de Hanos zit vlakbij maar het is een graangevoerde uit Ururguay! Zal ook eens een lokale testen 👍
 
lekkere steak. deze is hier favoriet.. mede omdat je alles kan eten en niet zoals b.v. met ribeye om wat vetjes heen moet snijden
 
Ziet er heerlijk uit !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan