Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker eten hoeft toch niet alleen in het weekendDat ziet er heerlijk uit. En dat door de week nog wel![]()
Lekker eten hoeft toch niet alleen in het weekend. Het was eigenlijk de bedoeling om het afgelopen zondag te eten maar toen kwam het er niet van dus vandaar
. Aankomend weekend wordt het een hertenstoof.
Vlees van blonde d’aquitaine koeien van een plaatselijke boer vlakbij. Heb een recept gevonden voor een marinade met citroen, die wil ik de volgende keer uitproberen.Ziet er top uit. Hier ook een vd favorieten van de laatste tijd. Ook hier alleen pezo na het rusten, alhoewel de marinade in het laatste yt filmpje van Noskos er ook goed uitziet. Leuk experiment ter afwisseling!
Wat voor sukade heb je uitgekozen?
Altijd goed, vlees van koeien uit de buurt! Die van mij haal ik van iets verder, althans de Hanos zit vlakbij maar het is een graangevoerde uit Ururguay! Zal ook eens een lokale testenVlees van blonde d’aquitaine koeien van een plaatselijke boer vlakbij. Heb een recept gevonden voor een marinade met citroen, die wil ik de volgende keer uitproberen.
Bij de Hanos kom ik ook graag.Altijd goed, vlees van koeien uit de buurt! Die van mij haal ik van iets verder, althans de Hanos zit vlakbij maar het is een graangevoerde uit Ururguay! Zal ook eens een lokale testen![]()
Er is helaas niks overKrijg er honger van...![]()