BasBQ
Beef en Steak

First time pulled pork

 
 
 

Paddy

Stoker
Berichten
272
Omdat ik hier zo vaak pulled pork tegen kom en de procureur van de week in de aanbieding was bij de Makro, ga ik het morgen ook maar proberen: pulled pork.
Benieuwd of het gaat lukken. Vandaag alvast het stuk vlees bestrooid met kruiden en ingepakt.
49904194-CB57-464C-9AE1-70E0F494A4CF.jpeg


Meteen een vraagje voor de meer ervaren pulled pork makers: ik heb meteen maar een stuk van 3 kilo gekocht, dus er een kans dat we wat overhouden...
Is het dan het handigst om porties pulled of nog niet gepulled in te vriezen?
 
Gewoon volledig pullen. Niet als brok in willen vriezen.
Ik maak altijd porties van 250gr en doe dat in vacuüm zakken in de vriezer.
Heb ik er een lekkere portie van nodig dan gooi ik een vacuüm zakje in een pannetje heet water. Rits dat open en je hebt een lekkere snack/maaltijd.
 
Wij wachten af. Hhoe lawt kunnen we aanschuiven?
 
das een mooi stukkie vlees zeg
veel plezier vandaag met de cook
 
Als het mee zit voor zessen. Bij mij duurde het gisteren bijna 11 uur voor net geen 2 kilo. Maar dat hangt af van het vlees.
 
Zo rond zes uur zal ie klaar zijn. Tijdens het rusten de kinderen naar bed brengen en dan ... aan tafel!

BE64396B-2FEC-4B65-896D-1E512DB73569.jpeg

70B5DF4B-9BB5-4E65-A196-8B9D3ED7FF2E.png
 
Aan tafel!
Lekker met de (verplichte?) koolsalade en op een kaiserbroodje.
8E07C056-0D2B-413B-A648-D09C2D8473B0.jpeg
 
Ziet er prima uit, coleslaw hoeft niet maar een zuurtje past er goed bij. Zelf vind ik augurk er lekker bij.
Gefeliciteerd met je knor.
 
Jullie zullen vast genoten hebben van het probeersel
 
Gewoon volledig pullen. Niet als brok in willen vriezen.
Ik maak altijd porties van 250gr en doe dat in vacuüm zakken in de vriezer.
Heb ik er een lekkere portie van nodig dan gooi ik een vacuüm zakje in een pannetje heet water. Rits dat open en je hebt een lekkere snack/maaltijd.

Ja hoor wat Gavjow zegt in zakjes invriezen heb je altijd voorraad.



En de eindsaus op de foto nog in't bakje kan je er ook door de P.P. doen en mee invriezen.
 
Lekker zeg! En niets is verplicht bij lekker eten! Doe lekker wat je zelf wilt!
Ook hier worden gepullde porties ingevroren..
 
Mooie run. Het lijkt wel PP maand hier haha. Maar het blijft leuk om te maken. En zo te zien heb je lekker zitten smullen.
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan