BasBQ
Beef en Steak

Ff voorstellen!

 

Nutterd

Tondelzoeker
Berichten
13
Hallo!

Ik ben Mike, 35 jaar en woon in Noord-limburg! Via een vriend en een collega ben ik in contact gekomen met het bbq-en en het leek me erg leuk maar aangezien ik nog een aantal hobby's heb die veel tijd kosten (Mountainbiken,wielrennen, formule 1 en kroegen) heb ik lang niet toegegeven aan het verlangen om te starten met buitenkoken!

Nu word onze tuin binnekort helemaal aangepakt en toen vond ik dat er toch maar een mooie Bastard moest komen en die kon ik weer via een ex collega kopen! De korting die ik daar kon krijgen heeft er voor gezorgd dat ik meteen een compact en een large heb gekocht :-D de compact heb ik vandaag opgehaald en de Large komt ergens in November!

Ik zal hier proberen om actief te zijn en creaties te posten maar ook veel inspiratie opdoen!
 
Welkom mike! Mooie aanwinsten dat word vast genieten.
 
Welkom Mike!
 
Toe maar ,je begint meteen groots.
Benieuwd wat er van de Bastard broeders af gaat komen .😄
Welkom hier
 
Toe maar ,je begint meteen groots.
Benieuwd wat er van de Bastard broeders af gaat komen .😄
Welkom hier
was niet de bedoeling! Maar mocht het niks zijn kan ik ze altijd nog verkopen...maar hij staat nu aan, zal proberen om wat fotootjes te maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
was niet de bedoeling! Maar mocht het niks zijn kan ik ze altijd nog verkopen...maar hij staat nu aan, zal proberen om wat fotootjes te maken!
Succes, oefening baart kunst. Niet te snel opgeven. Je moet ze leren kennen kwa tempratuur beheersing. Dit krijg je natuurlijk om het veel te doen en experimenteren.
En vragen staat vrij hier 😄.
 
Laatst bewerkt:
Eerste poging gaat vrij goed (zijn die uren en uren Youtube nog ergens goed voor ;-) ) had de compact opgestookt met 2 wokkels in een hotspot (was misschien wat te overdreven dus flink geknepen om hem niet te snel warm te laten worden) wou hem eerst een uur "landen op 125 graden" en dan 30 minuutjes kipfiletjes erop en nog een half uur op die 125 graden! Inmiddels staat hij al 45 minuten op de 125 dus over een kwartiertje gooi ik de "noskos" kipdijfiletjes erop maar dit bewaar ik voor een ander topic!
 
Welkom hier en heel veel plezier met je Bastards.... Temperatuur krijg je vanzelf onder de knie. En inderdaad is 1 wokkeltje wel genoeg om hem op 120 graden te krijgen hoor.
 
Welkom bij het genootschap

Als je dan toch de tuin gaat verbouwen 😉😁
 
Ja, weet je, als je eenmaal zo'n ding hebt staan en 'm veel gebruikt komt er vanzelf een tweede bij. Dus jij begint meteen goed! Welkom hier en veel plezier met stoken :)
 
Welkom Mike!
Zo’n duo is natuurlijk geweldig, ga je ze inbouwen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan