Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij zo ongeveer elke super is dat wel te koop toch ? zelfs hier in ons dorp in de plaatselijke buurtsuper van 100m2Mooi verhaal en wat een burger. Deze komt op mijn lijst! Duurt nog even aangezien hier geen old amsterdam te verkrijgen is
![]()
Jij bedankt voor de lovende woorden!Prachtig verhaal met mooie foto's. Deze gaat op de to-do lijst. Bedankt voor je inspirerende post!
Thnx!Gaaf verhaal en lekker burgers, weer een smakelijk topic om te lezen!
Frits kan beamen.. als ze hier bij onze AH hem hebben, hebben ze het overal..Mooi verhaal en wat een burger. Deze komt op mijn lijst! Duurt nog even aangezien hier geen old amsterdam te verkrijgen is
![]()
Bedankt allemaal!
Spelt klopt helemaal! Bedankt!
Kerel! Ja dit was echt een feestje. En wat ben je toch een trouwe lezer dat je aan mijn vriendin denkt haha!Ze heeft m bijna hetzelfde gegeten maar dan met een vega-burger, en zij wilde wel wat sla op het broodje, wij hadden die ernaast.
Thanks Rick! bij het nazien van dit topic loopt het water me al weer in de mond.
Mooi verhaal en wat een burger. Deze komt op mijn lijst! Duurt nog even aangezien hier geen old amsterdam te verkrijgen is
![]()
Zo is het maar net, Piet!Mooi verhaal leuk verslag top foto’s en als je van kaas houdt ziet het er heerlijk uit![]()
Ja Sander, Die! WOHSJESJOHSJEHR-SauceLekker Sander, top verhaaltje ook erbij, heerlijk!
Ik ben zelf ook best wel onder de indruk van die Worsesjesjostersjur-saus erbij. Ik kan die nooit vinden in de Super. Staan wel flesjes met een oranje etiketje maar daar zit dan iets veel moeilijkers in.
@SandyMan Mooi verhaal heb je ervan gemaakt, ik heb het met plezier gelezen en ik ga je burger zeker namaken![]()
Lekker man! Deze gaat op de todo-lijst![]()
Leuk verhaal
Het gekke is ik dacht net aan deze burger, toen ik het forum opende...
Jaren geleden eens gemaakt erg lekker erg machtig, maar een topper..
Grzzz Blefke
Bedankt allemaal!Leuk verhaal van lekker burgers.
die ga ik ook eens proberen
Jij bedankt voor de lovende woorden!
Thnx!
Frits kan beamen.. als ze hier bij onze AH hem hebben, hebben ze het overal..
Ze liggen naast alle andere verpakte, plakken kaas. zoals maaslander etc:
Bekijk bijlage 26191
Ah, dat verklaart een hoop.In NL wel ja, maar ik zit voorlopig in France.
Ja Sander, Die! WOHSJESJOHSJEHR-Sauce
![]()
Wat een lieverd he.de snoepert die @Bram![]()