BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

PatrickG

Sprokkelaar
Berichten
34
Hallo, na een behoorlijke tijd anoniem het forum afpluizen ook maar eens tijd voor een voorstel ronde.

Mijn naam is Patrick, woonachtig in Zoetermeer en al een behoorlijke tijd aan het oriënteren voor een nieuwe bbq.
Op dit moment een weber in het bezit welke met vooral in de zomer wordt gebruikt ( de standaard bbq sessies tot nu toe).

Ik wil de stap gaan maken naar een Green Egg en daarbij een start van een nieuwe hobby te weten hobbymatig (leren) koken/ bbq.
Kennis en kunde zeer beperkt maar onder het motto alles valt te leren enorm veel zin in.

Op dit moment dus enorm veel keuzestress. Qua keuze bbq wel een sterke voorkeur voor de Big Green Egg large. Maar dan komt het
welke setup: integrated nest, zijplankjes + handler of een versie zonder handler of toch een start met een egg frame welke later uit te breiden.
daarna nog welke accessoires als beginner nodig: conveggtor, handschoen, thermometer, grid ( gietijzer of rvs, heel of half) om maar wat te noemen.

Wil de knoop komende week doorhakken gezien de nodige black friday deals maar man man wat een keuzestress. Hulp is welkom ;-)
Verder wil ik vooral veel lezen en leren van dit geweldige forum.
 
Welkom bij het genootschap! Succes met je keuze! Bge is een prima bbq maar we flink aan de prijs. Mooie deals met Black Friday 😁
 
Welkom
 
Welkom en succes met je zoektocht. Ga vooral op je eigen gevoel af en je portemonnee. Ik blijf bij de weber maar die kan ik thuis uit de wind zetten en dat scheelt een hoop. Een Ei vind ik gewoon te duur.
 
Welkom ,succes met je keuze
 
Welkom Patrick, ik zou eens langs Haarlem gaan dat is voor jou niet zo ver uit de buurt.
Daar hadden ze kamado's voor de deur staan tegen een gereduceerde prijs.
Scheelt echt een hoop.
Overigens geen groene kamado's
Succes met de aanschaf.
 
Adres: Oudeweg 101
2031 CC Haarlem
Tel: 023 205 2252
Dit is het adres van Harlembbq
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom bij het genootschap

de “belangrijkste” beslissing al goed genomen. Een L
 
Terug
Bovenaan Onderaan