BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Robbie146

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen, lees al een poosje mee hier om ideeën op te doen, maar we gaan nu voor het echie.
De naam is Robert, kom uit Brabant en mag dit jaar Abraham zien.

Na jaren op kolen ge-bbq-ed te hebben alweer een jaar of 7-8 terug op gas overgestapt met een Grandhall Classic 217.
Deze staat er nog, maar vandaag heb ik een Master Touch GBS Premium besteld met wat accessoires (nog lang niet alles wat ik wil.....) om weer terug richting kolen te gaan.

De 217 zal op termijn vervangen worden door een Grandhall Premium G2 inbouw welke ik samen met de Weber in een meubel wil gaan plaatsen.
Daarvoor is inspiratie genoeg te vinden hier dus dat zal wel goed komen.

De Weber komt morgen binnen, kan ik deze mooi in elkaar sleutelen voor het betere weer er aan komt dit weekend :)
 
Hoi Robert,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het genootschap

Mooi voor het weekeind binnen dan
 
Welkom hier. Als er nog te wensen over blijft weet je meteen wat je kan vragen als je Abraham ziet.
 
Welkom! Van die Master Touch GBS ga je geen spijt krijgen, een prachtige bbq met een flink rooster! zowel low and slow als lekker grillen gaat hierop helemaal goed komen.
 
Welkom Robert.
 
Welkom Robert en veel BBQ-plezier!
 
Nou, mijn Master Touch GBS Premium is binnen.
De omdoos van de Q was onbeschadigd, helaas de inhoud niet.

De rand van de deksel van de kogel is verbogen en krom en zowel aan de buitenkant als binnenkant is de emaille laag beschadigd.
Hierdoor ligt de deksel ook niet meer stabiel op het onderste deel en sluit dus ook niet goed meer af.
Tevens zit er een beschadiging aan de binnenkant van de deksel, door de emaille laag heen.

Heb het gemeld bij de leverancier, nu even afwachten.
Wilde hem eigenlijk dit weekend aansteken, maar durf dat nog niet aan, dadelijk willen ze het geheel retour hebben....

IMG20210528124825 - klein.jpg


IMG20210528124828 - klein.jpg


IMG20210528124923 - klein.jpg


IMG20210528125034 - klein.jpg
 
Wow! Balen dat je hem zo hebt ontvangen :( Neem aan dat ze hem gewoon in zijn geheel vervangen voor je.. Balen dat je alsnog niet kunt vlammen dit weekend.
 
Wow! Balen dat je hem zo hebt ontvangen :( Neem aan dat ze hem gewoon in zijn geheel vervangen voor je.. Balen dat je alsnog niet kunt vlammen dit weekend.
Contact gehad met de leverancier, ik mag hem gewoon gebruiken zeggen ze. Voorval is doorgeschoven naar Weber en ze zeggen dat die binnen 3-5 werkdagen reageren. Q zit ook al in elkaar, dus ik hoop dat ze volstaan met alleen het deksel vervangen.....
 
Welkom hier
Hopelijk wordt het snel opgelost
 
Terug
Bovenaan Onderaan