BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

MarcA

Tondelzoeker
Berichten
8
Even voorstellen. Mijn naam is Marc en ik sluit me hier aan omdat ik overweeg een Afrikaanse Braai aan te schaffen. Heb nu een kleine Weber kettle en een wat grotere Broile King Sovereign XL. Maar wil eigenlijk terug naar de basis van het echte BBQ. Dus stoken op een open kolen vuurtje met een Braai. Overweeg om dan een kleine (Inferno Compact) Kamado erbij te nemen zodat ik die kan gebruiken voor het slow bakken. Dan kan de gas BBQ eruit en heb ik de kettle ook niet meer nodig. Kan nu al niet wachten tot volgende zomer. Nog ff sparen ondertussen.
Hoop hier op dit forum nog wat tips te vinden over al dit mooie spul. Want er zijn verschillende merken en grootte qua modellen in de Braaien.
 
Welkom bij het genootschap

Er worden door leden ook zelf mooie braai gemaakt.
Is volgende zomer de aankomende zomer of die van volgend jaar zodat je je goed kan oriënteren?
 
Welkom Mark, veel plezier met je zoektocht.
 
Welkom en gaaf dat je terug naar de basis van de bbq wilt.
 
Welkom bij het genootschap

Er worden door leden ook zelf mooie braai gemaakt.
Is volgende zomer de aankomende zomer of die van volgend jaar zodat je je goed kan oriënteren?
Oriënteer me voor de geplande aanschaf zomer / najaar 2022. Dan gaat onze hele tuin op de schop is de bedoeling. En dus meteen een overkapping met daaronder een Braai. Ben niet zo van impulsaankopen probeer daarom de tijd te nemen voor een goede oriëntatie en prijs / kwaliteit vergelijking. Alle tips zijn derhalve de komende tijd ban harte welkom
 
Welkom Marc. Succes met je oriëntatie
 
Hoihoi welkom bij het forum! (y)
 
Welkom Marc.
 
Hoi Marc,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan