BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: 1e ronde

Marciano

Tondelzoeker
Berichten
1
Dag allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, heb na goed zoeken en verschillende winkels bezocht te hebben vandaag mijn nieuwe masterbuilt opgehaald. In het begin mijn oog laten vallen op een grill guru, vooral gezien het budget en de herkomst/moederbedrijf. De enorme prijsverschillen en levertijden bij diverse aanbieders heeft mij doen besluiten om verder te kijken. Achteraf gezien maar goed ook, want ik heb denk ik een hele goede koop aan de masterbuilt.

Uiteraard meteen in elkaar gezet en aangeslingert met een looftlighter. Gisteren de rub gemaakt en vanmorgen verse spareribs opgehaald bij de slager. De kamado op 120 graden ingesteld, wat overigens best makkelijk ging zonder enig barbecue ervaring, geweldig hoe zo'n kamado bijna 4 uur lang op dezelfde temp blijft zonder continu aan de schuiven te zitten! Daarna met de 3,2,1 methode aan de slag gegaan. Resultaat was prima, maar iets te enthousiast geweest met de bbq saus op het einde.

Ik hoop hier vooral wat leuke ideeën op te doen,

Gr Marciano

IMG-20210402-WA0044.jpeg


IMG_20210403_004329.jpg


IMG-20210402-WA0037.jpeg


IMG-20210402-WA0025.jpeg
 
Welkom. Gelijk een goede start gemaakt en de Q ontmaagd met overheerlijke ribbels. 😋
 
Welkom op het forum.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, zagen er alvast lekkere ribben uit.
 
Welkom hier. Ideeën te over en vooral genieten van de plaatjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan