BasBQ
Beef en Steak

Even meelachen om deze online aanbieder

 
 
 

EasywoodsQ

Pitmaster
Berichten
753
Deze kwam ik net tegen op het net....... de slimmerd denkt makkelijk geld te verdienen. Wij weten wel beter ;) 💪

Schermafbeelding 2021-05-04 om 16.56.57.png
 
Ruim voorradig is zeker niet gelogen! Mooie winstmarge ook :unsure:
 
OMG! Hij is niet eens de enige....... ik gun iedereen z'n winstmarge maar dit is toch wel schandalig wat mij betreft.....

EDIT: is dezelfde slimmerd maar dan verkocht via BOL

Schermafbeelding 2021-05-04 om 17.18.00.png
 
Heb er nog drie staan waarvan twee nog ongebruikt. Doe ze niet weg want straks zijn ze het tienvoudige waard. 💰😅😏
 
Het zal wel tijdrovend zijn en veel geld kosten om het IKEA logo van de onderkant te verwijderen.
20210504_173000.jpg


Schandalig eigenlijk.
 
Oeps helemaal niet over nagedacht. Dat wordt poetsen voordat ik iemand een poets kan bakken.
 
Die moertjes kan ik er zelf ook wel opdraaien.🤫
Voordeel van dat IKEA rekje is dat hij ook als bordenrek geschikt is .. 🤣🤣🤣
 
Heb er maar gelijk 4 besteld....😎
 
Pure oplichting inderdaad maar dat die RVS moeren, is trouwens wel een goed idee. Ik ga m'n rekje ook upgraden (ik verwacht overigens wel een paar RVS moeren te kunnen vinden voor onder de €20,- ;))
 
Pure oplichting inderdaad maar dat die RVS moeren, is trouwens wel een goed idee. Ik ga m'n rekje ook upgraden (ik verwacht overigens wel een paar RVS moeren te kunnen vinden voor onder de €20,- ;))
Die dopmoertjes staan inderdaad wel netjes..... maar meer is het ook niet. Mijn ribben wiebelen juist heel graag 🤣🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Iglo
ok is een mooie winst maar oplichting zou ik dit niet noemen, misschien betaald deze verkoper wel netjes btw op zijn winst?
In dat geval is het niet verboden om artikelen te kopen om ze met winst door te verkopen.

Als handelaar in tweedehands fietsen kan ik onderdelen en dergelijke aankopen aan groothandel prijzen, in mijn geval is dat om te gebruiken op mijn eigen fietsen die voor verkoop bestemd zijn maar je moest eens weten aan welke prijzen die onderdelen in de fietszaak te koop zijn, dat is ook een mooi procentje hoor, maar is normaal natuurlijk, btw, personeelskost enz enz.
 
Die moertjes kan ik er zelf ook wel opdraaien.
Voordeel van dat IKEA rekje is dat hij ook als bordenrek geschikt is ..

Hahahahaha

Toen ik m’n eerste Ikea rekjes kocht kwam m’n vriendin ook met het idee om er eentje als pannendekselrekje te gebruiken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi,

Ik heb mij ook verbaast, maar ja je ziet wat markt werking ook kan doen.

Die dopmoertjes vind ik ook een goed idee, weet iemand toevalling de maat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan