BasBQ
Beef en Steak

Even meelachen om deze online aanbieder

Er is een tijd geweest dat deze niet leverbaar waren bij Ikea. Toen verkochten die zelfs aan hogere prijzen goed via bol enz. Mss dat dit nog een nasleep is van overgebleven stock?
Achja, het is een vrije markt. Als je zelf vind dat het je dat waard is...
 
Die moertjes kan ik er zelf ook wel opdraaien.🤫
Voordeel van dat IKEA rekje is dat hij ook als bordenrek geschikt is .. 🤣🤣🤣
Breng die aanbieder niet op ideeën, mocht hij weet hebben van de uitgebreide functionaliteit van dit rekje, gaat de prijs ervan misschien nog omhoog.
 
Iets is waard wat een gek er voor over heeft... hopelijk zijn de foto's wel van de verkoper zelf? 🤣
 
Hoi,

Ik heb mij ook verbaast, maar ja je ziet wat markt werking ook kan doen.

Die dopmoertjes vind ik ook een goed idee, weet iemand toevalling de maat?
De maat is M4
 
  • Leuk
Waarderingen: Iglo
Hoi,

Ik heb mij ook verbaast, maar ja je ziet wat markt werking ook kan doen.

Die dopmoertjes vind ik ook een goed idee, weet iemand toevalling de maat?
De maat is M4, je hebt er 8 per rekje nodig bij de hornbach 25 stuks voor 4 euro, bij de ijzerwarenhandel los ongeveer 30 cent per stuk
Let wel, het schroefdraad is metrisch maar wel made in China, ik kreeg een M4 moer op alle draadeindjes de meeste gingen soepel met de hand maar enkele moesten wel met wat meer kracht erop worden geschroefd mbv een tang (ring/steeksleutel)
 
Even rondkijken op Bol.com en je ziet veel ribrekjes in die prijscategorie, sommige gaan er ver boven zoals het rekje van The Bastard oa, maar liefst 49,95 eur. Die worden ook aangekocht in China of Korea aan een prijs die vermoedelijk lager ligt dan onze vriend hierboven betaald in de Ikea.

Dan kan je u afvragen, wie is dan eigenlijk de bedrieger?
 
Tja, dan ga ik ook maar een handeltje beginnen in speciale conditioner voor gietijzer....... ik dacht aan 14,95 p/liter? Dat is ongeveer waar de concurrenten het voor verkopen..... :p:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:




Schermafbeelding 2021-05-06 om 12.45.02.png
 
Toen ik m’n eerste Ikea rekjes kocht kwam m’n vriendin ook met het idee om er eentje als pannendekselrekje te gebruiken
emoji6.png
Wel een beetje vreemde manier om een ribbenrek te gebruiken 🤔🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan