Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dennis zei:Ik ben wel benieuwd wat nu de doorslag heeft gegeven om voor de broil king te gaan?
Beeros zei:De prijs
Minder kwetsbaar, kan tegen ene stootje
Lichter
Makkelijk te vervoeren
Inclusief gietijzerenrooster
Degelijke kwaliteit
Goede garantie vergeleken de black basterd etc
Ik vind hem er mooi uitzien
Daarbij heeft Ralph mij goed bijgepraat over zijn bevindingen en heeft hij goede tips gegeven over het bijvoorbeeld op lage temperaturen houden van de keg.
Leuk, ben benieuwd.Beeros zei:Vandaag de broil king keg 400 gekocht met veel accessoires. Doordat er weinig bekend is wat betreft prestaties van de Broil king Keg 400. Wil ik mijn ervaringen uitgebreid gaan delen op dit forum.
Hari-Bo zei:Wat me wel opvalt bij deze barbecue is dat onderaan bij de schuif om de luchttoevoer te controleren dan er een opening zit rondom waar je de isolatie materiaal kan zien, hebben jullie dit ook of is het een fout?
Peter W zei:Hari-Bo zei:Wat me wel opvalt bij deze barbecue is dat onderaan bij de schuif om de luchttoevoer te controleren dan er een opening zit rondom waar je de isolatie materiaal kan zien, hebben jullie dit ook of is het een fout?
dat is bij allemaal.
op Amerikaanse forums hebben ze het allemaal over dicht kitten met heatseal.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=6907.msg128638#msg128638
zo heb ik het opgelost.
Peter W zei:Nou ik heb die rand ook dicht gekit toen valt mischien niet zo op omdat ik zwarte pakking kit gebruikt heb.
voordeel van pakking kit is dat deze vet bestendig is maar geloof niet dat het echt een noodzaak is gewone silicone had het ook goed gedaan.
voordeel van het dicht kitten is dat er nu ook geen as meer in gaat zitten.