Hallo allemaal, zojuist mijzelf eindelijk maar eens aangemeld. Regelmatig kwam ik op dit forum terecht en las altijd interessante verhalen en artikelen. Mijn naam is Niels, 46 jaartjes jong en woonachtig in Spijkenisse. Al sinds mijn tienerjaren sta ik graag achter de bbq. Dat begon allemaal met gewoon een bbq pakket afgrillen op een goedkope kolom bbq, tot aan wat een jaar of 10 geleden begon met eerste low en slow sessies. Hiervoor ben ik inmiddels in het bezit van een Proq Smoker, een Bastard Urban large en sinds kort een 20 inch long Nette Lette offset. Ja.... las ooit ergens op dit forum dat een hobby geld mag kosten
. De hele beleving van BBQ en zelfs de cultuur die daar toch wel een beetje bij hoort, vind ik gewoon heerlijk. Een hele dag bezig zijn met de bereiding van je gerecht, de geuren die de hele straat te ruiken zijn... geweldig. Voor mij is dat echt ontspanning. Zonder twijfel vind ik hier veel gelijkgestemden en hoop ik dat we elkaar kunnen inspireren en voorzien van de nodige informatie en ontwikkelingen.