BasBQ
Beef en Steak

Eindejaars winterbierborrelbite

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.623
Ja beste mede forum genoten. Helaas door :cry: omstandigheden langere tijd de Q niet aangehad.
Gisteren, met de bijna subtropische temperaturen, de jaarlijkse winterbierborrelbite de W57 maar weer eens aan het werk gezet.
Werd wel vroeg donker. :unsure: Zal wel aan de tijd van het jaar liggen.

Op het menu:
- Bitburger en Alfa bier
- Meisterwurz
- Moinkballs
- Pulled chicken
- Courgette bootjes
- Ingelegde rode ui (met jalapeno)
- Eigen gemaakte bbq saus

Uiteraard eea al tijdig voorbereid.
IMG_4733.jpg
IMG_4735.jpg
IMG_5263.JPG


Q aangezwengeld. Moinks erop. Appel chunck als rookhout erbij. Bierhouder gemonteerd. Hupsake.
Lekker roken, biertje en schnaps, en vervolgens de eerste honger stillen met de moinks. Bier en Moinks is een Perfect fit.

IMG_5264.jpg
IMG_5265.JPG


IMG_5270.JPG


Vervolgens de kipdijfilets gerookt, de stoofketel op temperatuur laten komen, kip in de ketel, voldoende lang laten garen.
Biertje gepakt en dan de courgettebootjes erop.
Afwerken, biertje pakken, broodje opbouwen en aanvallen.

IMG_5271.JPG
IMG_5274.JPG

IMG_5276.JPG
IMG_5277.JPG
IMG_5278.JPG
 
Lekker Peet, biertjes en borreltjes met lekkere hapjes... helemaal niks mis mee!
 
Dat zijn lekkere bites! Genieten
 
Lekker hoor!
 
Lekkere borrelhapjes zo te zien. Lekker biertje erbij, het leven kan zo mooi zijn !
Het begint hier ook te kriebelen, maar ik moet eerst nog opknappen van een herseninfarct voor ik weer alcohol mag drinken en achter de Kamado mag staan . intussen lees ik de recepten en voeg ze toe aan mijn to-do- list.
Ik wens je een vrolijke/goede/gezonde/etc. jaarwisseling toe!
 
Dat ziet er allemaal heerlijk en gezellig uit, zeg. Dat doe je goed!

@SponZ Sterkte met opknappen en dan alle mooie dingen inhalen…
 
Goed weer iets van je te lezen peter.
Je hebt weer heerlijke gerechten genuttigd
 
Lekkere borrelhapjes zo te zien. Lekker biertje erbij, het leven kan zo mooi zijn !
Het begint hier ook te kriebelen, maar ik moet eerst nog opknappen van een herseninfarct voor ik weer alcohol mag drinken en achter de Kamado mag staan . intussen lees ik de recepten en voeg ze toe aan mijn to-do- list.
Ik wens je een vrolijke/goede/gezonde/etc. jaarwisseling toe!
Sterkte met je herstel 👊
 
Lekkere borrelhapjes zo te zien. Lekker biertje erbij, het leven kan zo mooi zijn !
Het begint hier ook te kriebelen, maar ik moet eerst nog opknappen van een herseninfarct voor ik weer alcohol mag drinken en achter de Kamado mag staan . intussen lees ik de recepten en voeg ze toe aan mijn to-do- list.
Ik wens je een vrolijke/goede/gezonde/etc. jaarwisseling toe!

Bbq is volgens mij heel therapeutisch.
Lekker de hele dag je ketel in de gaten houden.

Succes met je herstel! 👊🏻
 
Na zulke hapjes de tijd van niet aanhebben gehad van de Q lekker snel vergeten
 
Dat ziet er lekker uit. Genieten geblazen!
 
Dat zijn pas goede hapjes! Wat een feestje :)
 
Dat is een mooie afsluiter van het jaar Peter. Lekkere hapjes, bier en borrels. Hopelijk in goed gezelschap, dan smaakt alles nog beter. Top
 
Lekker! Met de hoge temperaturen van de laatste dagen een goed idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan