Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gezien ben ik sinds deze week de trotse eigenaar van een ooni koda 16.
Allemaal bedankt voor de slechte invloed die jullie op mij hebben.
Mijn eerste gedachten toen hij uit de doos was was toch; wow, die is eigenlijk wel heel groot!
Op vrijdag hadden we deegballetjes gemaakt en deze netjes 24 uur koud laten rijzen.
Hierna nog 3/4 uur warm laten rijzen.
Ik was een beetje bang dat ze te koud waren omdat ik ze koud in een grote horeca koelkast had gezet, aangezien deze 2 graden is is dit veel kouder dan een “normale” koelkast.
Even met de thermapen geprikt en ze waren ruim 22 graden. Perfect!
Toen moesten we het deeg gaan stretchen, aangezien ik dit nog nooit gedaan had wist ik niet wat ik hiervan moest verwachten.
Nou dat viel niet tegen.
Saus en topping erop en gaan met die banaan!
Nou, daar is ie dan.
Mijn aller eerste (helemaal) zelf gemaakte pizza.
Ik zeg het hier wel vaker tegen anderen, en nu geld het voor mij;
Wij zijn verpest……
(Ananas voor de kids)
Het is nog een beetje spelen en leren met de gasknop, ook door de grote van de kuip kun je de pizza wat dichterbij en verder weg leggen.
Gewoon heel veel pizza eten de komende weken.
Allemaal bedankt voor de slechte invloed die jullie op mij hebben.
Mijn eerste gedachten toen hij uit de doos was was toch; wow, die is eigenlijk wel heel groot!
Op vrijdag hadden we deegballetjes gemaakt en deze netjes 24 uur koud laten rijzen.
Hierna nog 3/4 uur warm laten rijzen.
Ik was een beetje bang dat ze te koud waren omdat ik ze koud in een grote horeca koelkast had gezet, aangezien deze 2 graden is is dit veel kouder dan een “normale” koelkast.
Even met de thermapen geprikt en ze waren ruim 22 graden. Perfect!
Toen moesten we het deeg gaan stretchen, aangezien ik dit nog nooit gedaan had wist ik niet wat ik hiervan moest verwachten.
Nou dat viel niet tegen.
Saus en topping erop en gaan met die banaan!
Nou, daar is ie dan.

Mijn aller eerste (helemaal) zelf gemaakte pizza.
Ik zeg het hier wel vaker tegen anderen, en nu geld het voor mij;
Wij zijn verpest……
(Ananas voor de kids)
Het is nog een beetje spelen en leren met de gasknop, ook door de grote van de kuip kun je de pizza wat dichterbij en verder weg leggen.
Gewoon heel veel pizza eten de komende weken.
Laatst bewerkt: