BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer zalmroken

DanBras zei:
Update: whoehoe.....1000e berichtje! ;)
Welcome to join the "four digits club"  ;)
 
Een plaatje omdat je veel in de ruimte kan zwetsen?! Niet nodig toch en daarnaast hebben we daar de titels al voor; ben nu gemarineerd :D
Zou anders ook een beetje dubbel op zijn lijkt me.

Maar hier ligt het zalmpie inmiddels ook te drogen. Zou er eigenlijk vanavond rond 00.00 op mogen maar dan zie ik mijn mandje te laat. Gooi hem er dus morgenochtend vroeg voordat ik naar mijn werk ga maar op en dan kan in de avond de tweede rooksessie van start.
Is ook een beessie van ruim 2kg dus een beetje extra droogtijd kan geen kwaad lijkt me :)
 
Gefeliciteerd Danny!!!

Enne plaatjes, kies maar....

bla_bla_bla_wallpaper_by_mangafury-d3h9fhf.jpg


KabouterKwebbel.jpeg
 
DanBras zei:
Een plaatje omdat je veel in de ruimte kan zwetsen?! Niet nodig toch en daarnaast hebben we daar de titels al voor; ben nu gemarineerd :D
Zou anders ook een beetje dubbel op zijn lijkt me.

Maar hier ligt het zalmpie inmiddels ook te drogen. Zou er eigenlijk vanavond rond 00.00 op mogen maar dan zie ik mijn mandje te laat. Gooi hem er dus morgenochtend vroeg voordat ik naar mijn werk ga maar op en dan kan in de avond de tweede rooksessie van start.
Is ook een beessie van ruim 2kg dus een beetje extra droogtijd kan geen kwaad lijkt me :)

Helemaal waar, dat gezwets moet je niet te veel aanmoedigen ;)

Succes met je zalmpje, hier staat (warm) gerookte forel en "restjes" zalm op de plank voor zaterdag op het menu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan