Nu ik de rookoven te leen heb vroeg ik me af kan je hier beer can chicken inmaken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ik de rookoven te leen heb vroeg ik me af kan je hier beer can chicken inmaken?
Als je gedurende ± 1,5 uur een constante temp weet te halen van min. 160 gr.C en je kippetje past er goed in op een blikje (ik gebruik dan meest een ½ltr blikje) dan gaat dat wel lukken denk ik. veel plezier met de kip.Nu ik de rookoven te leen heb vroeg ik me af kan je hier beer can chicken inmaken?
Keertje proef draaien kan zeker geen kwaad, met een speklapje of zo.Thanks ik ben reuze benieuwd eigenlijk al zin om hem nu al aan te steken
Ja de rookoven is er 1 met een waterpan die dient als hitteschild, aardig wat briketten erop gestookt van fire up (ben nog een beetje aan t kijken welke ik fijn vindt) kan inderdaad ook zijn dat de meter stuk is.. ding heeft al een tijd in de schuur gestaan ook moet ik de deurtjes even goed sluitend maken daar ontsnapte ook wat rook zag ik