patrickjanssen zei:Foto heb ik gemaakt, alleen hoe upload je die?
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=49.0
Basis is foto ergens uploaden en de url naar die foto in je bericht plaatsen tussen [img ][ /img]
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
patrickjanssen zei:Foto heb ik gemaakt, alleen hoe upload je die?
patrickjanssen zei:. Hij bestaat alleen uit 3 delen,
patrickjanssen zei:ervan uitgaan
Denk ik
patrickjanssen zei:Zo de nacht goed door gekomen. De bastard ligt er inmiddels 13 uur op, en hij heeft een kern van 52 graden. Hier blijft hij overigens wel al vanaf 01.30 op steken.
Net met een lange prikker geprobeerd , ik kon hem zo doorduwen. Ik ben nu toch al niet bij de zone of toch wel?
Goede tip!!AV zei:de nieuwe meter ook geijkt ? kan zo maar 20 graden naar beneden afwijken en dan zit je nog goed
Je hebt nu in ieder geval wel ruim de tijd om een mooie eindsaus te maken!patrickjanssen zei:Hij ligt nu inderdaad onder dikke folie in een grootte handdoek. Te rusten in de koelbox. Uiteraard heb ik deze wel eerst geprobeerd. Gaf mooi 100 graden aan met kokend water.
Hoe lang hij op de 90 heeft gehangen weet ik niet. Schat zelf een uurtje. Hij heeft er ook pas 14 uur opgelegen. Vind het alleen jammer dat ik nu geen glaze heb aan kunnen brengen.
Maar ja de eerste is altijd het lastigste. Daarna heb je wel ongeveer een richtpunt met je eigen bbq.
En nu maar hopen dat hij niet droog is geworden.