Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac zei:Dit zijn wel heel erg grote verschillen hoor Dennis, als ik het filmpje van Bobby Flay bekijk "Don't mess with Texas" (kan helaas geen werkend linkje vinden), dan doet hij maar wat met die brisket (zou bijna het gevoel krijgen, dat het hem niet echt interesseert), maar dat ding (whole packer), lijkt wel een drilpudding zo mals is hij :-/.
Hij hoeft hem iig niet in te smeren met de saus, om hem sappig te laten lijken
Zo nauw kan het volgens mij ook niet luisteren !
We kunnen het denk ik niet veranderen, maar ik ben er van overtuigd, dat wij heel ander vlees krijgen voorgeschoteld
Mac
Er ligt nog een stuk in de koelkast.Gerard777 zei:Overigens wel een beetje jammer dat we niks geproefd hebben van je eerste brisket... We zullen dus maar moeten geloven dat je m echt gemaakt hebt en de plaatjes niet van Google hebt
=)) =))Chef Martin zei:Er ligt nog een stuk in de koelkast.Gerard777 zei:Overigens wel een beetje jammer dat we niks geproefd hebben van je eerste brisket... We zullen dus maar moeten geloven dat je m echt gemaakt hebt en de plaatjes niet van Google hebt
Als je wilt proeven moet je morgenochtend om 0645 voor de deur staan.
Het gaat namelijk mee naar m'n werk, dus te laat is te pech gehad