Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben er 1 aan het maken zelfHi,
Ik ben sinds enkele dagen helemaal gek van een afrikaanse braai zoals de Home Fires en de Megamaster braai. Wat een mogelijkheden! Ook heel tof dat het een mooie tuinhaard kan zijn.
Ik weet dat Jord er een heeft en ben benieuwd naar ervaringen. Ook bijvoorbeeld in het verschil tussen de Home Fires Braai en die van Megamaster.
Toevallig een adres om deze in Afrika te kopen en dan te laten shippen? Of iemand die hem voor mij kan maken? Persoonlijk denk ik dat de cortenstaal weerbestendiger is of ben ik fout? Bij mij zou hij heel het jaar buiten staan.Hi,
Wij hebben een Homefires 1200.
Destijds gekocht in zuid afrika en was een heel stuk goedkoper dan hier.
Wij zijn er erg tevreden mee en gebruiken hem erg vaak en ook in de winter. Als je de ruimte hebt zou ik je de 1200 aanraden omdat je zo makkelik 2 temperatuur zones maken.
De lades eronder gebruiken we nooit.
We hebben ook een boel gietijzeren pannen erbij zoals:
Potjiekos, brood pannen, wafel ijzer etc. zelfs een pizza oven.
Met de braai kan je helaas niet roken, dus heb je hier wel een alternatief voor nodig.
Ik wil je wel waarschuwen dat hij veel hout verbruikt en zeker als je hem vaak gebruikt.
Wist je dat Jord Althuizen in April een workshop geeft met een braai? Misschien interessant om dit eens van dichtbij mee te maken.
Denk dat het verschepen van 200kg en alle importkosten snel het prijsvoordeel doen verdampen. Ook ik zet hem niet ‘even’ binnen in de winter zie fotoToevallig een adres om deze in Afrika te kopen en dan te laten shippen? Of iemand die hem voor mij kan maken? Persoonlijk denk ik dat de cortenstaal weerbestendiger is of ben ik fout? Bij mij zou hij heel het jaar buiten staan.
Veel kleiner dan mijn tuin bestaat volgens mij amper, of het moet een balkon zijn Verder alleen tegen de wederhelft gezegd dat ik een nieuwe Q op ging halen, verder geen details gegeven Ze schrok wel even toen ik thuis kwam maar is er ondertussen voorstander van geworden!Kei mooi en wat zou ik er graag een hebben. Helaas zal dat er niet aan zitten. Praktisch zal het niet in mijn kleine tuin passen maar al zal dat wel passen dan krijg ik waarschijnlijk mijn vrouw niet zover. Die wilt een andere badkamer. Maar je moet wat te dromen hebben.
Iemand ervaring met een braai inbouwen of tegen vergoeding dit voor me wil doen?
Iemand ervaring met een braai inbouwen of tegen vergoeding dit voor me wil doen?